۱۰ پایتختی که الهام‌بخش کیف و کفش‌های منحصربه‌فرد «جیمی چو» هستند

هنرهای دستی همیشه در مرکز توجه خانه مد جیمی چو، یکی از طراحان و سازندگان برتر کیف و کفش و لوازم جانبی، بود و هست

کیف و کفش جیمی چو از مجموعه «گل» الهام گرفته شده از شکوفه‌های گیلاس توکیو/ Jimmy Choo

توکیو هر سال با شکوفه‌های صورتی گیلاس در بهار شور زندگی را جشن می‌گیرد. حالا طراحان کیف و کفش جیمی چو (JIMMY CHOO) در یک مجموعه خاص و منحصربه‌فرد، زیبایی بهاری «ساکورا» را در کنار زیبایی‌های ۱۰ شهر دیگر جهان روی کیف‌های «بن‌بن» ماندگار کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جیمی چو با الهام از ۱۱ شهر جهان، (پاریس، سئول، توکیو، میلان، شانگهای، لندن، لس‌آنجلس، دبی، بمبئی و نیویورک در کنار ابوظبی) یک مجموعه ویژه و محدود از کیف و کفش‌ــ که به‌صورت سفارش قبلی عرضه خواهد شدــ تهیه کرده است. هنرمندان آتلیه ورمونت ایده‌های جیمی چو را روی پایه‌ای از کیف سطلی «بن‌بن» اجرا کرده و کفش هماهنگ با هر کیف را نیز با توجه به حال‌وهوای آن شهر برگزیده‌اند.

میلان و بمبئی با صندل طلایی پاشنه‌دار، سئول با صندل بندی لژدار و نیویورک و شانگهای با مدل کلاسیک هماهنگ شده‌اند و دبی و توکیو هم کفش‌های پاشنه‌گربه‌ای مطابق با کیفشان دارند.

هنرهای دستی همیشه در مرکز توجه خانه مد جیمی چو، یکی از طراحان و سازندگان برتر کیف و کفش و لوازم جانبی، بود و هست. اینک هنر طراحی و ساخت کیف و کفش جیمی چو در کنار ظرافت «آتلیه ورمونت» به خلق مجموعه کپسولی «گل‌» ختم شده است که در آن ۱۱ شهر جهان الهام‌بخش ۱۱ جفت کفش و کیف منحصربه‌فرد شده‌اند.

«آتلیه ورمونت» که سال ۱۹۵۴ در قلب پاریس تاسیس شد، سنت را با نوآوری ترکیب می‌کند. هنرمندان این آتلیه با پیشروترین خانه‌ مدهای دنیا کار می‌کنند؛ از جمله کریستین دیور، بالنسیاگا و ولنتینو. زمانی که یک طراح به حد بالای ظرافت برای اجرای گلدوزی و تزیینات روی پارچه و لباس نیاز دارد، «ورمونت» یکی از بهترین‌ها است.

جیمی چو هم برای اجرای طرح‌های مدنظرش سراغ هنرمندان ورمونت رفت. پاریس، سئول، توکیو، میلان، شانگهای، لندن، لس‌آنجلس، دبی، بمبئی و نیویورک در کنار ابوظبی که به این فهرست افزوده شد، زندگی شبانه و حال‌وهوای فرهنگی هنری و ظرافت‌هایشان را به این مجموعه بخشیدند.

 مجموعه گل‌ در ۱۱ شهر به نمایش در خواهد آمد و پس از سفارش به‌صورت اختصاصی و محدود، تا سقف ۴۰ تا ۵۰ جفت از هر نمونه، برای مشتری‌ها تهیه خواهد شد.

بیشتر از مُد و زیبایی