مدل موی جدید ملکه اسپانیا، مد محبوب سال است

مدل موی جدید ملکه لتیزیا یکی از مدهای اصلی سال ۲۰۲۴ معرفی شده است

ملکه لتیزیا با مدل موی جدید (سمت راست) در کنار مدل موی قبلی‌اش-AFP-Reuters

لتیزیا، ملکه اسپانیا، روز چهارشنبه‌ ۲۸ فوریه، هنگام خوش‌آمدگویی به رئیس‌جمهوری پاراگوئه و همسرش، مدل موی جدیدش را به نمایش گذاشت.

ملکه ۵۱ ساله اسپانیا تنها یک روز پس از بازگشت از بریتانیا که برای شرکت در مراسم یادبود کنستانتین، پادشاه یونان، به آنجا سفر کرده بود، به شاه فیلیپه ششم، همسرش، پیوست تا از مهمانان ویژه‌اش در اسپانیا استقبال کند. بنابراین مشخص است او که روز سه‌شنبه با موهایی بلند به مدل کلاسیک در مراسم کلیسای وینزر شرکت کرده بود، پس از بازگشت به اسپانیا وقت را از دست نداده و با لوز والرو، آرایشگر شخصی‌اش دیدار داشته که روز چهارشنبه با موهایی تا شانه و کاملا مطابق مد روز، در انظار عمومی ظاهر شده است.

او که در این دیدار کت‌شلواری خاکستری با ته‌رنگ سبز از نشان تجاری «بیمبا وای لولا» (Bimba Y Lola) به تن داشت، با مدل موهای جدیدش بسیار شیک و ظریف به نظر می‌رسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


مدل موی ملکه لتیزیا باب‌ــ‌میدی (midi-bob) نام دارد که یکی از مدهای اصلی سال ۲۰۲۴ معرفی شده است. بر خلاف کوتاهی ساده در مدل باب که قد مو تا چانه می‌رسد، در مدل باب‌ــ‌میدی بلندی موها تا شانه است و ظاهری مدرن و جوان را به نمایش می‌گذارد.

 

این تغییر نه تنها منعکس‌کننده تکامل سبک شخصی ملکه اسپانیا است، بلکه او را با چهره‌های مشهوری چون پنه‌لوپه کروز، سلنا گومز، اما استون و نائومی واتس که از این مدل کوتاهی مو استقبال کرده‌اند، همسو می‌کند.

لتیزیا از زمان پیوند با خانواده سلطنتی اسپانیا و بعدها به عهده گرفتن نقش ملکه، همیشه از سبک مدی منحصر به‌ خود پیروی کرده است. مدل‌ موهای ساده‌تر میدی در سال‌های اولیه تا رنگ موهای تیره و طبیعی، انعطاف‌پذیری او را در شرایط مختلف نشان می‌دهد.

آخرین مدل موی او، باب‌ــ‌میدی، که یادآور مدل موی «باب» او در سال ۲۰۱۵ است، ترکیبی از پیچیدگی و مدرنیته را به نمایش می‌گذارد و او را بیشتر به عنوان یک نماد مد سلطنتی معرفی می‌کند.

بیشتر از مُد و زیبایی