تاکر کارلسون خدمات پخش آنلاین خود را راه‌اندازی کرد

این شبکه جدید که تی‌سی‌ان نام دارد، به نخستین مشترکان امکان‌ها و دسترسی‌های کاملا انحصاری وعده داده است

تاکر کارلسون، مجری پیشین تلویزیون فاکس‌نیوز- GIORGIO VIERA / AFP

تاکر کارلسون، مجری پیشین فاکس‌نیوز، طی پیامی در اکس، پلتفرمی که پیش‌تر به توییتر شناخته می‌شد، اعلام کرد که خدمات پخش آنلاین خود را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش وال استریت ژورنال، این پلتفرم جدید پخش آنلاین به نام شبکه تاکر کارلسون یا تی‌سی‌ان قرار است روز دوشنبه به‌طور رسمی راه‌اندازی شود و ماهانه ۹ دلار از مشترکان دریافت کند، اما با قیمت تبلیغاتی [ویژه] شش دلار در ماه راه‌اندازی می‌شود.

وب‌سایت این پلتفرم می‌گوید این شبکه «به پنج برنامه کاملا جدید، سخنرانی و فیلم و سایر موارد از تاکر کارلسون» و همچنین «فیلم‌های پشت صحنه، مستند و امکان طرح سوال از کارلسون در [برنامه] هفتگی پرسش و پاسخ دسترسی نامحدود» ارائه می‌دهد.

افزون بر آن، این وب‌سایت به «اعضای اولیه» این پلتفرم پخش آنلاین‌ــ که مایل باشند مبلغ ۷۲ دلار در سال پرداخت کنندــ دسترسی به «ساعت‌ها محتوای انحصاری فقط برای اعضا با میزبانی تاکر کارلسون»، «کالاهایی با تعداد محدود»، و «یک ماه اشتراک رایگان برای عضویت» را وعده داده است.  

مشترکان در ایالات متحده آمریکا همچنین می‌توانند «تزئینات رسمی کریسمس ۲۰۲۳ تاکر کارلسون» را که «ساخته دست هنرمندان خوش‌ذوق وندل اگوست فورج، یک شرکت ۱۰۰ ساله آمریکایی» است، به قیمت ۲۵ دلار خریداری کنند.

 

به ما ملحق شوید

تاکر کارلسون، ۹ دسامبر ۲۰۲۳

این خدمات پخش آنلاین جدیدترین سرمایه‌گذاری کارلسون پس از اخراجش از شبکه فاکس‌نیوز در ماه آوریل است که بیش از یک دهه آنجا کار می‌کرد.

او در کتابش که ماه ژوییه منتشر شد، فاش کرد که اخراجش از فاکس‌نیوز بخشی از توافق بدنام‌سازی ۷۸۷.۵ میلیون دلاری بین این شبکه و دامینیون ووتینگ سیستمز (Dominion Voting Systems) به منظور پخش اکاذیب درباره این شرکت در رابطه با دروغ‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مورد انتخابات ۲۰۲۰ بوده است.

اما دومینیون و فاکس‌نیوز این دلیل را برای اخراج او رد کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مجری پیشین فاکس‌نیوز نیز اخراجش از این شبکه را تکذیب کرد و [گفت] تاحدی به حاشیه رانده شد.

او ماه ژوئن در پلفرم شبکه اجتماعی اکس متعلق به ایلان ماسک، برنامه‌ای با نام «تاکر در اکس» را آغاز کرد.

اما گویا کارلسون نامه توقف فعالیت از فاکس‌نیوز دریافت کرد که از او خواسته بودند برنامه‌اش در اکس را تعطیل کند، با این حال او همچنان به بارگذاری قسمت‌های جدید ادامه داد که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه اخیرش با الکس جونز، نظریه‌پرداز توطئه جناح راست در پایگاه وبلاگ‌نویسی کوچک [میکروبلاگینگ]، اشاره کرد.

در یادداشتی در [قسمت] سوالات متداول تی‌سی‌ان می‌خوانیم: «ما به ارسال ویدیوهای کوتاه در اکس و سایر پلتفرم‌های اجتماعی ادامه خواهیم داد، اما tuckercarlson.com محل کتابخانه کامل آثار مستقل او است.»

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر