سرخ آتشین به سبک نائومی کمبل

نائومی کمبل مهمان افتخاری سومین دوره جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان سعودی است

نائومی کمبل روی فرش قرمز فیلم «غیبت عدن» در روز سوم جشنواره فیلم دریای سرخ-Instagram/redseafilm

نائومی کمبل شنبه‌ شب در نمایش فیلم «غیبت عدن» در سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دریای سرخ عربستان سعودی، با سبکی خیره‌کننده ظاهر شد. این مدل ۵۳ ساله با لباس قرمزرنگی که طیف رنگی آن از روشن به تیره تغییر می‌کرد و با آستین‌های پف‌دار و شنل دنباله‌دار آراسته به تزییناتی نقره‌ای می‌درخشید، روی فرش قرمز برای عکاسان ژست گرفت.

نائومی ظاهرش را با گوشواره‌های آبشاری و جواهرات نقره‌ای تکمیل کرده بود.

او در شب‌نشینی «زنان در سینما» که جمعه‌ اول دسامبر در دوم روز فعالیت جشنواره برگزار شد، نیز پیراهنی از مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۴ الکساندر مک‌کویین به تن داشت. این مجموعه آخرین طراحی سارا برتون برای این خانه مد بود که هنگام نمایش آن، نائومی یکی از مدل‌ها بود و با چشمانی اشک‌بار روی صحنه حاضر شد.

از جمله زیورآلات نائومی در نمایش فیلم «غیبت عدن» یک حلقه الماس درشت در انگشت حلقه بود که اولین بار هنگام حضور در مسابقه جایزه بزرگ ابوظبی در آخرهفته گذشته، به نمایش گذاشته بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dr .Naomi Campbell (@naomi)

 نائومی که در ماه ژوئن به دومین فرزندش خوشامد گفت، در حال حاضر با کسی در رابطه نیست اما به گزارش میل‌آنلاین، پیش‌تر با چهره‌های مشهوری چون جرارد باتلر، ترنس هاوارد و اسکپتا رابطه داشت.

این ستاره بریتانیایی یک بار در سال ۱۹۹۳ با آدام کلیتون، نوازنده بیس گروه موسیقی «یوتو» (U2) نامزد کرد و یک بار هم نامزدی‌اش را با فلاویو بریاتوره، تاجر ایتالیایی، اعلام کرد که البته در سال ۲۰۰۲ به جدایی منجر شد. از آنجا که نائومی در این سال‌ها هیچ‌وقت به صورت علنی با کسی دیده نشد، اگر بخواهد ازدواج کند، هویت نامزدش برای طرفداران او غافلگیرکننده خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نائومی در ۵۰ سالگی، با انتشار تصویری از پاهای یک نوزاد تولد اولین فرزندش را اعلام کرد. او در آن زمان در توضیحات عکس نوشت: «نوزادی کوچک و زیبا مرا به عنوان مادرش انتخاب کرد. از اینکه این روح ظریف به زندگی من وارد شده است، احساس غرور می‌کنم. فرشته من! برای توصیف ارتباط عمیقی که با تو برای ادامه زندگی خواهم داشت، هیچ واژه‌ای وجود ندارد.»

او افزود: «عشقی بزرگ‌تر از این وجود ندارد.»

تا پیش از تولد هرکدام از فرزندان نائومی، کسی او را با شکم برآمده و نشانه‌های بارداری ندید و او هرگز به صورت مستقیم درباره روش بچه‌دارشدنش صحبتی نکرده است؛ هرچند چهار سال پیش اشاره کرده بود که علم را فرصتی برای تشکیل خانواده، «هر زمان که بخواهد»، می‌داند که نشان می‌دهد احتمالا از رحم جانشین استفاده کرده است.

نائومی آخرین بار در سال ۲۰۱۸ با اسکپتا، خواننده رپ، رابطه داشت اما سال بعد از آن با لیام پین، از اعضای گروه موسیقی وان دایرکشن، وارد رابطه شد.

بیشتر از مُد و زیبایی