بیانسه و محصولات مشترک آیوی پارک و آدیداس

این مجموعه که بسیاری چشم به راه آن بوده‌اند قرار است اواخر ماه جاری عرضه شود

بیانسه علاوه بر این فیلم کوتاه دو عکس هم از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که اقلام این مجموعه را به تن دارد. -twitter/BeyLegion

بیانسه فیلم‌ آگهی کوتاهی منتشر کرده است که در آن شمه‌ای از محصولات مشترک و در دست عرضه آیوی پارک نمانام تجاری متعلق به خودش و آدیداس شرکت خرده‌فروشی ورزشی به نمایش درآمده است. مجموعه حاصل این همکاری قرار است اواخر همین ماه عرضه شود.

در این فیلم‌آگهی که در صفحه اینستاگرام این ستاره انتشار یافت اقلام مختلف این مجموعه  شامل کفش ورزشی، جوراب‌شلواری و کاپشن نشان داده شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

بخش بزرگی از این مجموعه گویا دارای رنگ‌بندی خرمایی و نارنجی  و آراسته به نوارهای عمودی نشان آدیداس هستند و بقیه اقلام دارای رنگ نارنجی یا سفید با نوارهای خرمایی هستند.

در این فیلم کوتاه مدل‌های مختلف از جمله خود بیانسه که مؤسس آیوی پارک است پوشاک‌های این مجموعه به تن رقص می‌کنند، به هوا می‌پرند و پشت به منظره‌ای از شهر می‌ایستند.

این آگهی ویدیویی با صدای روی تصویر و سخنانی روحیه‌بخش آغاز می‌شود مثل "در تمام کارهایم جویای عشقم" و "این موانع جلودار من نیستند"

بیانسه علاوه بر این فیلم کوتاه دو عکس هم از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که اقلام این مجموعه را به تن دارد.

این خواننده در یک عکس سوار بر دوچرخه و کفش ساق بلند پاشنه‌ بلند به پا لباس ورزشی چسبانی به رنگ نارنجی و خرمایی به تن دارد.

در عکس دوم، این هنرپیشه که دارنده جوایز متعددی است کفش ورزشی سفیدی به پا و لباس شفافی به رنگ سرخ‌نارنجی به تن دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مجموعه آیوی پارک و آدیداس قرار است از 18 ژانویه به بازار بیاید.

چندین نفر از 137 میلیون دنبال‌گر بیانسه در اینستاگرام از جلوه‌های تصویری سینمایی این فیلم‌آگهی ستایش کردند و از هیجان خود برای دیدن محصولات در دست عرضه گفتند.

بیانسه اخیراً  عکس‌های نادری هم از دوقلوهای نوپای خود رومی و سر کارتر در اینستاگرام همرسان کرده بود.

این خواننده به یاد رویدادهای سال 2019 عکس‌ها را منشتر کرد و مجموعه عکس‌ها و فیلم‌هایی از سراسر پارسال را تحت عنوان "کلاه بی" منتشر کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی