حذف حساب اینستاگرام شاهدخت شارلین هم‌زمان با شایعه‌ زندگی او در سوئیس

رسانه‌های فرانسوی و آلمانی ادعا کرده‌اند که شاهزاده آلبرت دوم و شاهدخت شارلین «زوج تشریفاتی»‌اند

شاهزاده آلبرت دوم و شاهدخت شارلین در هفتاد و چهارمین مراسم جشن سالانه صلیب سرخ در موناکو (ژوئیه ۲۰۲۳)ـ VALERY HACHE/AFP

گویا حساب اینستاگرام شارلین، شاهدخت موناکو، در بحبوحه شایعه‌هایی مبنی بر اینکه او «در سوئیس زندگی می‌کند» و فقط در مراسم تشریفاتی کنار همسرش حضور می‌یابد، حذف شده است.

به نظر می‌رسد که این شاهدخت ۴۵ ساله که با آلبرت دوم، شاهزاده ۶۵ ساله موناکو ازدواج کرده است، دیگر در حساب اینستاگرام hshprincesscharlene@ فعالیت ندارد. جست‌وجوی این نام کاربری در اینستاگرام، هیچ نتیجه‌ای درپی ندارد و در عوض پیامی با این مضمون می‌آید: «متاسفیم، این صفحه در دسترس نیست. پیوندی که دنبال می‌کردید، ممکن است منقضی، یا این صفحه حذف شده باشد.»  

شارلین پیش‌تر برای انتشار عکس‌های دو فرزندشان، شاهزاده ژاک و شاهدخت گابریلای هشت ساله، از این حساب اینستاگرام استفاده می‌کرد. با اینکه به نظر می‌رسد حساب شخصی او حذف شده است، حساب اینستاگرام بنیاد شاهدخت شارلین موناکو همچنان فعال است.

رسانه‌های آلمانی و فرانسوی به‌تازگی گزارش دادند که این حساب اینستاگرام در بحبوحه شایعه‌هایی مبنی بر اینکه شاهدخت «در سوئیس زندگی می کند» و فقط با قرار قبلی همسرش را می‌بیند، حذف شده است. به گزارش دیلی‌میل، این زوج پیش‌تر در تابستان امسال، همراه فرزندانشان در یک قایق تفریحی دیده شده بودند. با این حال، ظاهرا شارلین با این خانواده به موناکو بازنگشت.

یک منبع خبری به نشریه فرانسوی وواسی (Voici) گفت که این شناگر پیشین المپیک، و پسر گریس کلی، صرفا «زوج تشریفاتی»‌اند که فقط برای مراسم رسمی در موناکو به هم می‌پیوندند. در همین حال، منابعی به نشریه آلمانی بیلد (Bild) گفتند: «آلبرت و شارلین حالا زوج خوبی‌اند، به نوبت از بچه‌ها مراقبت می‌کنند.»

کاخ سلطنتی موناکو هنوز به این ادعاها پاسخ نداده است. با این حال، شاهزاده آلبرت شایعه‌ای را مبنی بر اینکه [او و همسرش] پیش‌تر در سال جاری جدا شده‌اند، رد کرد.

دفتر مطبوعاتی کاخ در اظهاراتی به دیلی‌میل گفت که آن‌ها «شایعه‌های مخرب نشریه فرانسوی رویاته (Royauté) را که ادعا می‌کرد این زوج در مرحله جدایی‌اند، رسما تکذیب می‌کنند»، و گفت‌: «لطفا این مقاله کاملا بی‌اساس را نادیده بگیرید.» منابع کاخ همچنین به [نشریه] پیپل (People) گفتند که گزارش‌های مربوط به بر هم خوردن [رابطه] «از داستان‌سرایی‌های قدیمی‌ای سرچشمه گرفته  که آن هم از اساس باطل بود.»

شاهدخت شارلین پیش از این در مه ۲۰۲۱، به دلیل ابتلا به عفونت سینوس در پی عوارض ناشی از برداشت سینوس (جراحی زیبایی گونه) و عمل پیوند استخوان، گه‌گاه در آفریقای جنوبی به سر می‌برد. او به اجبار در آفریقای جنوبی ماند تا تحت‌نظر پزشک باشد. او در ژوئیه ۲۰۲۱ به پیپل گفت: «نخست قرار بر این بود که ۱۰ تا ۱۲ روز اینجا باشم، متاسفانه به اختلال تعادل گوش مبتلا شدم و از طریق پزشک متوجه شدم که به عفونت سینوسی جدی دچار شده‌ام. بنابراین، رسیدگی به این مشکل نیاز به زمان دارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سپتامبر همان سال، شاهزاده آلبرت توضیح داد که همسرش برای کار با بنیاد خود و دیدار با خانواده و دوستانش به این سفر رفته است، نه به این دلیل که جدا شده‌اند. او به پیپل گفت: «شارلین موناکو را به دلیل خشم ترک نکرد! به دلیل دلخوری از من یا فرد دیگری این کار را نکرد. به آفریقای جنوبی رفت تا کار بنیادش را در آنجا ارزیابی کند و با برادر و دوستانش کمی وقت بگذراند.»

شاهدخت شارلین پاییز آن سال به موناکو بازگشت، اما در نوامبر ۲۰۲۱ به دلیل «خستگی عمیق عمومی» وظایف اجتماعی‌اش را به سرعت متوقف کرد. کمی بعد مشخص شد که او در یکی از مراکز درمانی در سوئیس تحت مداوا قرار دارد. سپس در  مه ۲۰۲۲، در نخستین حضور عمومی خود پس از بیش از یک سال، با همسر و فرزندانش در مسابقه گرندپری موناکو شرکت کرد. شارلین در سپتامبر ۲۰۲۲ نیز در مراسم تشییع پیکر ملکه فقید، الیزابت دوم، شرکت کرد.

جدیدترین گزارش‌ها مبنی بر اینکه شاهدخت شارلین «در سوئیس زندگی می‌کند»، پس از آن منتشر شد که الکساندر گریمالدی، پسر شاهزاده آلبرت، درباره برخی داستان‌های مربوط به تبار والدینش بی‌پرده صحبت کرد. گریمالدی که ۱۹ سال دارد، دومین فرزند بزرگ پادشاه فعلی موناکو است. شاهزاده آلبرت در ۲۰۰۵، اندکی پیش از اینکه پس از درگذشت پدرش، شاهزاده رینیه سوم، بر تخت سلطنت بنشیند، تایید کرد که از مهماندار سابق هواپیمایی ایرفرانس، نیکول کوست، صاحب فرزند شده است. یک روزنامه فرانسوی گزارش داد که الکساندر کوست، پسر آلبرت، در اوت ۲۰۰۳ به دنیا آمده است. شاهزاده چند روز قبل از به تخت نشستن در ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۵، از طریق وکیلش تایید کرد که گریمالدی پسر بیولوژیکی او است.

گریمالدی در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی پوان د وو (Point de Vue) توضیح داد که فرزند «نامشروع» نیست، زیرا هیچ‌یک از والدینش [آن زمان] متعهد به ازدواج دیگری نبوده‌اند و در زمان باروری او «مرتکب رابطه نامشروع» نشده‌اند. او گفت: «امیدوارم کسی دروغ‌هایی را که در اینترنت منتشر می‌شود باور نکند.» [او افزود:]«کسی نام پدرش را بر خود دارد که از بدو تولد پذیرفته شده باشد. پدرم من را از کودکی و خودخواسته پذیرفت، نه اینکه دادگاه یا مطبوعات به این کار مجبورش کرده باشند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی