ربوده شدن سر زن مقتولی از گور او برای «آیین جادوگری»

به گفته کارشناس جنایی این پرونده، یک کاسه سفالی حاوی مواد سوخته جایگزین سر جسد شده بود

یک مهاجم آلمیدا و مادرش را در حالیکه در خانه خود خوابیده بودند، هدف گلوله قرار داد- (Combo) Reuters & Instagram

پلیس ریودوژانیرو در جست‌وجوی فردی است که احتمالا با هدف جادوگری، سر زن کشته‌شده‌ای را از گور او در برزیل دزدیده است.

به گزارش نیویورک‌پست، سابرینا تاوارس دی آلمیدا، ۳۱ ساله، اوت ۲۰۲۲ به ضرب گلوله کشته شد و سپس در مارس سال جاری محل دفن او هدف حمله قرار گرفت.

یکی از مدیران گورستان محل دفن این زن جوان در ریودوژانیرو، پس از مشاهده گور تخریب‌شده او به سرعت با پلیس تماس گرفت و پس از آن، تحقیقات درباره علل وقوع این واقعه آغاز شد.

فابیو باربوسا تیکسیرا، کارشناس جنایی، به رسانه‌های محلی گفت: «متوجه شدیم که پوشش بتنی گور این زن مقتول تخریب شده است. در تابوت چوبی داخل قبر نیز شکسته، و سر جسد بیرون آورده شده بود.»

به گفته این کارشناس جنایی، یک کاسه سفالی حاوی مواد سوخته جایگزین سر جسد شده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او معتقد است که دزدی از گور آلمیدا با قتل او ارتباطی نداشته است و با توجه به کاسه سفالی و شواهد دیگری که در صحنه پیدا شده، احتمال داده می‌شود که دزدیدن سر این مقتول به عملیات جادوگری مرتبط باشد.

پلیس‌ها که پیش‌تر، فردی را مظنون اصلی در قتل وحشیانه این زن جوان معرفی کرده‌اند، گفته‌اند که تخریب‌کنندگان گور او را نیز تحت تعقیب قرار خواهند داد.

اوت گذشته، یک مهاجم آلمیدا و مادرش را در حالیکه در خانه خود خوابیده بودند، هدف گلوله قرار داد. آلمیدا بلافاصله جان باخت، اما مادرش از آن حمله جان سالم به در برد.

پلیس سپس برادر همسر سابق آلمیدا را مظنون اصلی این جنایت در نظر گرفت و تحت تعقیب قرار داد.

آلمیدا با برادر مظنون، افسر پلیسی که در ۲۰۱۶ کشته شد، ازدواج کرده بود. پس از مرگ او، آلمیدا تنها وارث خانه او شد و این امر، خشم برادر همسر فقیدش را برانگیخت. مظنون به قتل، در تلاش برای به دست آوردن مالکیت خانه برادرش، پرونده‌ای برای‌ شکایت قانونی ثبت کرد، اما در دادگاه شکست خورد و پس از آن، شروع به تهدید زن جوان کرد.

او چهار ماه پس از قتل آلمیدا بازداشت، و به قتل او متهم شد. با این حال، ۲۰ ژوئیه، قاضی دادگاه به دلیل کمبود شواهد، او را از اتهام مبرا دانست و آزاد کرد.

اینک هتک حرمت قبر آلمیدا، ضربه دیگری برای پدر او است، زیرا هنوز قاتل دخترش نیز معرفی نشده است. او به رسانه‌ها گفت: «کسی را دفن می‌کنید و سپس می‌بینید که با او چنین رفتاری انجام شده است. وحشتناک است. او به قتل رسیده و حتی در قبرستان هم به آرامش دست نمی‌یابد.»

بیشتر از جهان