محصولات ممنوعه در آشپزخانه شاه چارلز سوم

مصرف سیر به منزله «ممنوعه‌ای بزرگ» است

هر چیزی که استفاده می‌شود، باید مواد اولیه فصل باشد-instagram/theroyalfamily

کارولین راب، سرآشپز سابق سلطنتی، عادت‌های غذایی شاه چارلز و مواد اولیه‌ای را که اغلب مجاز به استفاده از آن‌ها نبودند، برشمرد.

راب که بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۰ برای خانواده سلطنتی بریتانیا کار می‌کرد، به دیلی اکسپرس گفت که پادشاه ۷۴ ساله به «عسل محلی» یا «مارچوبه‌های خانگی» که همیشه از فروشندگان محلی تهیه می‌شد، علاقه داشت.

راب که دیپلم خود را از موسسه آموزش آشپزی کوردون بلو دریافت کرده است، در دوره‌ای آشپز اختصاصی چارلز و پسرانش، شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، بود.

او در این گفت‌وگو ادعا کرد که هر چیزی که استفاده می‌شود، باید مواد اولیه فصل باشد، بنابراین در ماه دسامبر از توت فرنگی وارداتی استفاده نمی‌شود. او در ادامه افزود که پادشاه  هیچ‌وقت شادتر از زمانی نبود که غذایی از محصولات تازه باغ می‌خورد.
کارولین همچنین توضیح داد که ترجیح‌های غذایی خانواده با توجه به جایی که در آن باشند، تغییر می‌کند. بر فرض، اگر در ساندرینگهام، خانه روستایی خانوادگی، بودند، پادشاه عاشق خوردن قرقاول یا گوشت گوزنی بود که مستقیما از آن ناحیه به دست می‌آمد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاه چارلز همیشه عشق خود را به محیط زیست به همگان بیان کرده است، بنابراین طبیعی است که طبق گزارش راب، ضایعات غذایی بسیار کمی در آشپزخانه سلطنتی پدید آید و مطمئنا «بدون اسراف».

سرآشپز سابق در اظهارات خود ادعا کرد که هر روز هنگام صبحانه، یک «دفترچه» با پیشنهادهای غذایی متفاوت، در اختیار پادشاه قرار می‌گیرد تا طبق آن غذای خود را انتخاب کند.

به گفته راب، گاهی اوقات فهرست خوراک‌های فهرست غذا با توجه به محصولاتی که چارلز از باغ برداشت کرده بود، تغییر می‌کرد و غذایی مطابق آن ماده اولیه برای شام درست می‌شد.


به گفته کارولین، در برنامه غذایی خانواده سلطنتی اغلب از سیر یا پیاز خام نیز استفاده نمی‌شد. او توضیح داد که به علت اینکه خانواده سلطنتی همیشه در ارتباط مستقیم با دیگران‌اند، سیر یا پیاز خام در غذاها به‌کار نمی‌رفت.

البته پرهیز اعضای خانواده سلطنتی از سیر و پیازم خام خبر جدیدی نیست.

به گزارش نیویورک‌پست، وقتی ملکه کامیلا در ۲۰۱۸ در برنامه «مستر شف استرالیا» شرکت کرده بود، این موضوع را تایید کرد.

وقتی گری میگان، از داوران این مسابقه، از کامیلا پرسید که آیا غذاهایی وجود دارد که خانواده سلطنتی مجاز به خوردن آن‌ها نیستند؟ او پاسخ داد: «از گفتن این حرف متنفرم، اما سیر.»

کامیلا در ادامه توضیح داد که به دلیل مراسم‌های رسمی که اغلب اعضای خانواده در آن‌ها حضور دارند، مصرف سیر به منزله «ممنوعه‌ای بزرگ» است.

بیشتر از زندگی