هری، مگان و آرچی در یک قاب کریسمسی

این عکس سیاه و سفید را یانینا گوانکار، دوست مگان، گرفته است

این عکس در توییتر، توسط خیریه «بنیاد مشترک‌المنافع ملکه» منتشر شده که از جوانان در مناطق محروم حمایت می‌کند. - twitter instagram /combo /@queenscomtrust

دوک و دوشس ساسکس، نخستین کارت کریسمس‌شان را همراه با تصویر پسرشان، آرچی هریسون ماونت بَتِن ویندزور، منتشر کردند.

آرچی هفت ماهه وسط این کارت سیاه وسفید، مستقیم به دوربین نگاه می‌کند. در زمینه کارت، پدر و مادر آرچی با درخت کریسمس در پشت سرشان لبخند می‌زنند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این عکس در توییتر، توسط خیریه «بنیاد مشترک‌المنافع ملکه» منتشر شده که از جوانان در مناطق محروم حمایت می‌کند.

شاهزاده هری مدیر این خیریه و مگان معاون آن است.

در زیرنویس این عکس نوشته شده: «این کارت کریسمس بسیار دلپذیر از مدیر و معاون خیریه امان، دوک و دوشس ساسکس، را با شما به اشتراک می‌گذاریم. کریسمس بر همه مبارک.»

این توییت تا کنون بیش از ۲۶ هزار "مورد پسند" گرفته، ۴۲۰۰ بار «بازنشر» شده و از طرف هواداران این زوج سلطنتی پاسخ گرفته است.

یک کاربر در واکنش نوشت: «چقدر خوب است که می‌توان شاه آرچی را دید. این کودک موجب افتخار خانواده‌اش و جهان خواهد شد.»

کاربر دیگری نوشت آرچی «مرکز توجه» در عکس است.

این عکس توسط یانینا گوانکار، هنرپیشه آمریکایی سریال‌های تلویزیونی و یکی از دوستان نزدیک مگان، گرفته شده است.

پیشتر، گوانکار در سریال‌هایی از جمله «واژه اِل» و «خون حقیقی» بازی کرده و اخیرا نیز همبازی ریس ویتراسپون و جنیفر انیستون در برنامه صبحگاهی «اپل تی وی پلاس» بوده است.

او پانزده سال است دوست صمیمی‌ مگان است و در مراسم عقد و ازدواج او در سال ۲۰۱۸ نیز در میان مدعوین بود، اما در شبکه‌های اجتماعی به حضورش در این مراسم اشاره نکرد. گاوانکار به نشریه «تاون اند کانتری» گفت: «نهایتا این یک عروسی بود؛ یک عروسی واقعی دو فردی که واقعی و عاشق یکدیگر بودند.» 

یانینا اضافه کرد: « کسانی که آن‌ها را می‌شناسند، می‌دانند این لحظاتی شخصی و خصوصی است که اجازه شخصی و خصوصی بودن به آن داده نشد. این که اعلام کنم به (این عروسی) می‌روم برایم اولویت نداشت. اولویت من همواره دوستانم خواهند بود. تعهد من به شما نیست، تعهد من به او (مگان) است.»

هری و مگان به عنوان بخشی از تعطیلات شش هفته‌ای‌شان، کریسمس را در کانادا خواهند گذراند و در مراسم سنتی روز کریسمس، که خانواده سلطنتی همراه با ملکه در «سندرینگهَم» جمع می‌شوند، حضور نخواهند داشت.

بیشتر از زندگی