کیف گالریا پرادا؛ طراحی قدیم در رنگ‌های جدید

این کیف با تکیه بر یک قرن دانش فنی، از ۸۳ قطعه مجزا ساخته شده است که به‌سختی سر هم شده‌اند و گویای تاریخ پرادا است

رنگ‌بندی کیف‌ها در یک طراحی پیشرو، در هر ۸ کیف این مجموعه، متفاوت کار شده است-facebook/Prada

کیف گالریا پرادا، یکی از نمادین‌ترین کیف‌های پرادا است که نام آن ادای احترامی به نخستین فروشگاه این خانه مد است که در سال ۱۹۱۳ افتتاح شد و هنوز زیر گنبد شیشه‌ای نمایشگاه قرن نوزدهمی در پایتخت مد ایتالیا، در میلان، قرار دارد.

گالریا، کیف شیکی که هرگز از مد نمی‌افتد، نخستین بار در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد و جمعی از طرفداران جدی را به خود جذب کرد.

پرادا به‌تازگی در کارزار تبلیغاتی جدیدی که با حضور اسکارلت جوهانسون، ستاره هالیوود، ارائه شد، مجموعه‌ جدیدی از کیف‌های گالریا را بازطراحی کرده است.

کیف‌های جدید با تکیه بر یک قرن دانش فنی، از ۸۳ قطعه مجزا ساخته شده است که به‌سختی سر هم شده‌اند و گویای تاریخ پرادا است.

به گزارش نشنال نیوز، دسته بالایی خمیده کیف بازتابی از طرح‌های این شرکت از دهه ۱۹۴۰ است و با چرم سافیانو عرضه می‌شود که نشان مشخص این خانه مد است که ماریو پرادا آن را ثبت کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برای ساختن سافیانو، چرم زیر فشار و گرمای زیاد قرار می‌گیرد تا سطح متقاطع مشخصی روی آن ایجاد شود، ولی تمام لبه‌های چرم هنوز با دست صاف و رنگ می‌شود.

کیف جدید گالریا، که قرار است مشتریان جدیدی جذب کند، امروز با رنگ‌هایی زنده و با دست‌های ماهرانه میوچیا پرادا بازسازی شده است که به تضاد رنگ‌های متنوعش معروف است.

رنگ‌بندی کیف‌ها در این طراحی پیشرو، در هر ۸ کیف این مجموعه، متفاوت کار شده است. در یکی، لایه‌های رنگ افقی است، و دیگری نوارهایی عمودی دارد، در حالی که سومی، یک حلقه زرد را روی پس‌زمینه سفید به تصویر می‌کشد.

با چنین زیبایی‌شناسی غیرمعمول، عجیب نیست که این خانه مد از الکس د کورته، هنرمند ونزوئلایی-آمریکایی، خواسته است که این کارزار را طراحی و کارگردانی کند. دکورته از طریق نمایشگاهی هنری به نام «رابر پنسیل دویل» (Rubber Pencil Devil) که در فروشگاه «پرادا رونگ ژای» در شانگهای بین نوامبر ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ به نمایش درآمد، سابقه همکاری با این خانه مد ایتالیایی دارد.

در حالی که مدل‌های کلاسیک کیف گابریلا در وب‌سایت پرادا به قیمت ۳۹۰۰ دلار به فروش می‌رسد، کیف‌های مجموعه جدید حدود ۷۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌ است.

بیشتر از مُد و زیبایی