محبوبیت دوباره تور عروس انگلیسی ژولیت

تور ژولیت برای عروس‌هایی که دوستدار تور عروسی به سبک قدیمی یا بوهمیایی‌ برای تکمیل ظاهر خود باشند، بهترین انتخاب است

تور ژولیت در اصل تور انتخابی برای عروس‌های اوایل قرن بیستم از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۴۰ بود- تصاویر از ویکیپدیا و facebook/brittenweddings

 

همیشه زنانی هستند که مدل‌های عجیب و جسورانه برای جشن عروسی خود برمی‌گزینند. در مقابل، افرادی هم هستند که می‌خواهند ظاهر کلاسیک‌تری داشته باشند یا حتی ترجیح می‌دهند شبیه به مادر یا مادربزرگ‌هایشان به نظر بیایند. تور ژولیت این عروس‌ها را به سال‌های اولیه قرن بیستم می‌برد.

تور ژولیت برای عروس‌هایی که دوستدار تورهای عروسی به سبک قدیمی یا بوهمیایی‌ برای تکمیل ظاهر خود باشند، بهترین انتخاب است. دلیلش این است که این مدل هم در تابستان و فضای باز کاربردی است و هم حس و حال داستان پریان و رمان‌های بریتانیایی کلاسیک را تداعی می‌کند.

تور ژولیت چیست؟

تور ژولیت نوعی تور عروسی است که از کلاهی به سبک کلوش درست شده است که به دنباله تور متصل است. تور ژولیت، که در میان عروس‌های امروزی محبوب شده است، در اصل تور انتخابی برای عروس‌های اوایل قرن بیستم از سال ۱۹۱۰ تا ۱۹۴۰ بود. اندازه تور هم می‌تواند کوتاه باشد و هم تا نوک انگشتان پا برسد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این نوع تور، که گفته می‌شود از کلاه سنتی بازیگرانی الهام گرفته است که در قرن شانزدهم در نقش ژولیت در نمایشنامه «رومئو و ژولیت» شکسپیر بازی می‌کردند، برای همیشه با یکی از معروف‌ترین داستان‌های عاشقانه تاریخ ادبیات پیوند خورده است.

تورهای ژولیت را معمولا از پارچه‌های توری سنتی یا پارچه‌های ابریشمی می‌سازند و ممکن است تزئینات گوناگونی داشته باشند. عروس‌هایی که خواهان مدلی کاملا منحصربه‌فردند، می‌توانند لبه‌های تور را منجوق‌کاری یا سنگ‌دوزی کنند و تزیینات کریستالی خاصی پیدا کنند که هم با لباس آن‌ها مطابقت داشته باشد و هم شخصیت آن‌ها را منعکس کند.

تور ژولیت را چگونه بپوشیم؟

تورهای ژولیت آن‌قدر کاربردی‌‌اند که با سلیقه‌های متفاوت عروس خانم‌ها مطابقت پیدا می‌کنند. این تورها مناسب انواع مدل موی عروس‌اند، اما به‌خصوص به مدل موهای بلند و باز و شینیون‌های رها خیلی خوب می‌آیند. همچنین، عروس‌هایی که چتری‌های کامل دارند نیز باید پوشیدن این تور را در نظر بگیرند.

این تور، در مقایسه با گزینه‌های دیگر، ارتفاع بیشتری به قد عروس اضافه نمی‌کند و ممکن است برای عروس‌های قدبلندی که نمی‌خواهند خیلی بلندتر به نظر بیایند، مناسب باشد.

بیشتر از مُد و زیبایی