اقتصاد جنگ‌زده اوکراینی‌ها را وادار به تن‌فروشی آنلاین کرده است

با وجود این‌که ضبط محتوای پورنوگرافی در اوکراین تا پنج سال زندان در پی دارد، عضویت در سایت اونلی‌فنز در سراسر کشور رو به افزایش است

با افزایش توجه بین‌المللی به جنگ اوکراین، جست‌و‌جوهای آنلاین برای «پورن اوکراینی» هم افزایش یافت‌ـ Canva

در پی ادامه جنگ و بحران اقتصادی، شمار زیادی از اوکراینی‌ها خطر زندان را به جان خریده‌اند و محتوای پورن تولید و در وب‌سایت اونلی‌فنز (OnlyFans) منتشر می‌کنند.

به گزارش نیویورک‌پست، از زمان حمله روسیه به اوکراین، میزان بیکاری در این کشور به ۳۴ درصد و تورم به ۲۶ درصد رسیده است و میلیون‌ها شهروند اوکراینی برای تامین نیازهای اولیه با مشکل مواجه‌اند.  

با وجود این‌که ضبط محتوای پورنوگرافی در اوکراین تا پنج سال زندان در پی دارد، عضویت در سایت اونلی‌فنز در سراسر کشور رو به افزایش است.

این سایت به طناب نجات بسیاری از اوکراینی‌ها تبدیل شده است، از جمله دارینا لبدوای ۱۹ ساله، که سال گذشته پس از این‌که شغلش را از دست داد، تولید محتوای پورن را آغاز کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به نوشته نیویورک‌پست، لبدوا پس از این‌که پس‌انداز ۳۰۰۰ دلاری‌اش تمام شد، ناچار شد سراغ سایت اونلی‌فنز برود.

او که پیش‌تر هرگز تصور نمی‌کرد روزی محتوای جنسی بفروشد، می‌گوید: «برای من به همان هولناکی بود که در فاحشه‌خانه تن‌فروشی کنی.»

لبدوا می‌گوید در ابتدا دشوار بود و باید مدام دنبال مشتری می‌گشت، اما با افزایش توجه بین‌المللی به جنگ اوکراین، جست‌و‌جوهای آنلاین برای «پورن اوکراینی» هم افزایش یافت.

به گزارش دیلی‌بیست (Daily Beast)، جست‌و‌جوی کلیدواژه «پورن اوکراینی» در اسپانیا ۶۰۰ درصد و در لهستان، ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

این زن ۱۹ ساله می‌گوید ماهانه ۴۵۰۰ دلار درآمد دارد، در حالی که میانگین درآمد ماهانه در اوکراین ۴۰۰ دلار است. او روزانه حدود ۵۰ عکس برای طرفدارانش می‌گیرد و معمولا هفته‌ای هفت ویدیو ضبط می‌کند.

بر اساس گزارش دیلی بیست، شمار افراد اقلیت‌های جنسی و جنسیتی اوکراین که در اونلی‌فنز عضو شده‌اند نیز رو به افزایش است.

یکی از این افراد به دیلی بیست می‌گوید: «زمان جنگ، پیدا کردن کاری که بتوانی چنین پولی دربیاوری سخت است.»

یکی دیگر از آن‌ها در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست دارد قانون‌شکنی می‌کند، می‌گوید: «برایم اهمیتی ندارد چون زندگی در اوکراین این‌طوری است: امروز زنده‌ای، و کسی نمی‌داند فردا چه اتفاقی می‌افتد.»   

بیشتر از جهان