انتقال بیرانوند به لیگ عربستان سعودی؛ نگرانی جدید هواداران پرسپولیس

دروازه‌بان ملی‌پوش و ستاره پرسپولیس با مدیر باشگاه اختلاف پیدا کرده است

علیرضا بیرانوند بعد از درخشش فصل گذشته، پیشنهادهایی از لیگ عربستان سعودی دارد - panjere

علیرضا بیرانوند با ۱۸ کلین‌شیت [بسته نگه داشتن دروازه] یکی از مردان کلیدی پرسپولیس در قهرمانی لیگ بیست‌ودوم بود و حتی برخی کارشناسان مرد شماره ۱ سرخ‌پوشان را بهترین بازیکن فصل گذشته می‌دانند، ولی او ممکن است در روزهای آینده از این تیم جدا شود و به لیگ عربستان سعودی برود. این خبر بدی برای هواداران پرسپولیس است که با داشتن دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، بعد از مدت‌ها خیالشان از دروازه راحت شده بود و به حضور او در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فصل آینده امید زیادی بسته بودند.

بیرانوند این روزها با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، اختلاف پیدا کرده است و شاید این تنش او را از قهرمان لیگ دورتر کند. بیرانوند همراه تیم ملی برای تورنمنت کافا به قرقیزستان رفت، ولی مدیر برنامه‌اش برای دریافت مطالبات او جلسه‌ای با باشگاه داشت که بی‌نتیجه ماند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش تسنیم، بیرانوند چند روز پیش اخطار رسمی (نوتیس) به باشگاه فرستاد و مدعی شد با احتساب آپشن‌های قرارداد خود ۷.۹ میلیارد تومان از باشگاه طلب دارد. طبق قوانین فیفا، اگر باشگاه تا دو هفته بعد از دریافت نوتیس بدهی را تسویه نکند، بازیکن اجازه دارد قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و باقی مبلغ قرارداد را هم دریافت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است بدهی بیرانوند کمتر از این رقم است و تفاوتی چندصد میلیونی با هم دارند. یکی از اختلاف‌های طرفین روی بندهای پاداش است که برای مواردی مثل قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، کلین‌شیت و پیروزی در دربی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، مدیر برنامه بیرانوند از باشگاه خواسته است این بدهی را زودتر پرداخت کند، ولی درویش می‌خواهد باقی‌مانده قرارداد بازیکنان را تا ۱۵ تیرماه تسویه کند و پرداخت پاداش‌های قرارداد به قبل از شروع بازی‌های فصل پیش موکول خواهد شد. بیرانوند بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر روی آنتن زنده از مدیریت درویش تمجید کرد ولی اختلاف سر پرداخت این بدهی رابطه آن‌ها را شکرآب کرده است.

بیرانوند بعد از درخشش فصل گذشته، پیشنهادهایی از لیگ عربستان سعودی دارد و ممکن است فصل آینده یکی از تازه‌واردهای این لیگ جذاب باشد. سیاست جدید لیگ عربستان جذب ستارگان خارجی است و بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر در فصل گذشته، کریم بنزما و انگولو کانته هم برای فصل آینده راهی الاتحاد شدند.

در روزهای گذشته شایعه شده بود که النصر خواهان بیرانوند است و او می‌تواند با فوق‌ستاره پرتغالی همبازی شود، ولی سایت طرفداری با تکذیب این خبر نوشت که او از دو تیم میانه‌جدولی لیگ عربستان سعودی پیشنهاد دارد. قرارداد او بندی ۲۵۰ هزار دلاری برای فسخ دارد و اگر مذاکراتش با پرسپولیس خوب پیش نرود، ممکن است فصل آینده فوتبالش را در عربستان سعودی ادامه بدهد.

بیشتر از فوتبال