سبک لباس کیت میدلتون در جشن ازدواج ولیعهد اردن

صورتی یکی از رنگ‌های مورد علاقه شاهزاده خانم ولز است که مخصوصا در فصل بهار در رویدادهای متفاوت با آن دیده می‌شود

شاهزاده خانم ولز برای شرکت در این جشن به سراغ دو سبک لباس متفاوت، اما در یک طیف رنگی مشابه رفت-AFP PHOTO / JORDANIAN ROYAL PALACE

کیت میدلتون در اولین مراسم عروسی که به نمایندگی از شاه چارلز سوم، شرکت می‌کرد، به همراه همسرش، شاهزاده ویلیام، در مراسم ازدواج شاهزاده حسین، ولیعهد اردن، حاضر شد.
شاهزاده خانم ولز برای شرکت در این جشن به سراغ دو سبک لباس متفاوت، اما در یک طیف رنگی مشابه رفت.


او هنگام حضور در مراسم عقد شاهزاده حسین و امیره رجوه، با لباسی از خانه مد لبنانی الی صعب، ظاهر شد.


این پیراهن میدلتون، از مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۱۷ این خانه مد لبنانی است، که آستین‌های بلند چین‌داری دارد و در قسمت جلوی سینه لباس، گل‌های پارچه‌ای همرنگ دوخته شده است. لباس کیت به رنگ صورتی، یکی از رنگ‌های مورد علاقه شاهزاده خانم ولز است، که یقه آن نیز با گل‌های پارچه‌ای تزئین شده و حالت ایستاده دارد.


کیت میدلتون برای شرکت در جشن عروسی زوج سلطنتی اردن، به سراغ یکی از طراحان مورد علاقه‌اش، یعنی جنی پکهام رفت. این مدل پیراهن جنی پکهام که به اسم «لباس شب جورجیا» در وب‌سایت پکهام فهرست شده، به رنگ صورتی است که تمام پارچه آن غرق پولک است.

این پیراهن آستین‌های بلندی دارد که با خط کمر متناسبی طراحی شده و یقه کریستالی تزئین‌شده‌ای دارد. کیف دستی کیت نیز یک کلاچ مدل راسو از پرادا بود.


میدلتون برای تکمیل سبک سلطنتی خود، به سراغ تاج «گره عشق» ملکه مری رفت که شاهزاده دایانا نیز سال‌ها پیش بر سر گذاشته بود.


دیگر جواهرات او را یک جفت گوشواره آبشاری از گرویل و یک عدد سنجاق سینه جواهر از نشان تجاری «بنتلی اند اسکینر» که روی شانه حمایل روی لباس نصب شده بود، تشکیل می‌دادند.


علاوه بر این‌ها، شاهزاده خانم ولز، یک نشان افتخاری خانواده سلطنتی بریتانیا را که به تصویر ملکه الیزابت دوم مزین است و از جمله تکه‌هایی است که ملکه فقید بریتانیا به زنان خانواده سلطنتی اعطا کرده بود، روی سینه نصب کرده بود. نشان سلطنتی ویکتورین آخرین قطعه جواهر نشانی بود که در قسمت پایین حمایل سینه‌ کیت میدلتون دیده می‌شد.


نکته جالبی که در مورد لباس کیت میدلتون وجود دارد این است که شاهزاده مری، ملکه آینده دانمارک، سال گذشته در جشن پنجاهمین سالگرد تولدش، نسخه دیگری از همین لباس را به تن کرده بود.


کیت میدلتون علاقه زیادی به طرح‌های جنی پکهام دارد، به همین دلیل، شاید متوجه شباهت این لباس او با پیراهن سبز پولک‌دوزی‌شده‌ای که در سال ۲۰۱۹ در سفر رسمی به پاکستان پوشیده بود، شده باشید.


صورتی یکی از رنگ‌های مورد علاقه کیت میدلتون است. چنانچه او ماه گذشته در دو رویداد متفاوت با لباس‌های صورتی پاستلی در انظار عمومی ظاهر شده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی