سبک لباس کیت میدلتون در تاجگذاری شاه چارلز سوم

کیت برای این مراسم یک ردای رسمی شنل‌مانند سلطنتی ویکتوریایی به رنگ آبی تیره را که لبه‌های قرمز رنگی داشت، روی پیراهن ابریشمی عاجی‌رنگ از خانه مد الکساندر مک‌کوئین پوشیده بود

وقتی نوبت به مناسبت‌های سلطنتی می‌رسد، سبک لباس و ظاهر کیت میدلتون، شاهزاده خانم ولز که یکی از نمادهای مد خانواده سلطنتی است، اهمیت ویژه‌ای دارد.

شاهزاده خانم ولز به همراه همسرش شاهزاده ویلیام و دو فرزندشان شارلوت و لوئیز در حالی وارد کلیسای وست مینستر شدند، که جورج، پسر ارشدشان پیش از بقیه اعضای خانواده‌اش و به همراه شاه چارلز سوم وارد شد.

به گزارش وب‌سایت ماری کلر، کیت برای این مراسم یک ردای رسمی شنل‌مانند سلطنتی ویکتوریایی به رنگ آبی تیره را که لبه‌های قرمز رنگی داشت، روی پیراهن ابریشمی عاجی‌رنگ از خانه مد الکساندر مک‌کوئین پوشیده بود. لباس او دارای گلدوزی‌های با نخ نقره‌ از نقوش گل رز، خاربن، نرگس و شبدر بود.


ظاهر شاهزاده خانم ولز با پوشیدن یک سربند گلدوزی سه بعدی ساخته کلاه‌دوز جس کولت و الکساندر مک کوئین خیره‌کننده بود. این سربند از شمش نقره و کریستال ساخته شده و با نخ نقره کار شده است.


شاهدخت شارلوت ۸ ساله نیز پیراهنی از الکساندر مک‌کوئین با شنلی از کرپ ابریشمی عاجی به تن داشت و سربندی مشابه مادرش در اندازه‌های کوچک‌تر از همان کلاهدوز روی سر گذاشته بود. همچنین نشان‌هایی که نماد چهار ملت بریتانیا هستند روی لباس شارلوت گلدوزی شده بود.

گوشواره‌های شاهزاده خانم ادای احترامی به مادر فقید ویلیام بود؛ قطعاتی از مروارید و الماس متعلق به دایانا، شاهزاده خانم سابق ولز.

او همچنین گردنبند جورج ششم فستون، که شاه جورج ششم، پدر ملکه الیزابت دوم در سال ۱۹۵۰ برای دخترش سفارش داده بود، را به گردن انداخت. گردنبند سه رشته‌ای پر زرق و برقی که محبوب ملکه فقید بود، با استفاده از ۱۰۵ قطعه الماس ساخته شده است.

شاهزاده خانم ولز در سال ۲۰۱۹ به دستور ملکه فقید به عضویت صلیب بزرگ سلطنتی ویکتوریا (GCVO) درآمد، بنابراین حق پوشیدن مانتوی صلیب بزرگ از نشان سلطنتی ویکتوریا را دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی