مشهورترین ستاره‌های جهان روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن

طراحی‌های درخشان و کلاسیک الی صعب مثل همیشه پای ثابت فرش قرمز کن است

نائومی کمبل، مدل سرشناس، هم برای فرش قرمز کن پیراهنی نقره‌ای پولکی از خانه مد سلین برگزیده بود-AFP

جشنواره فیلم کن در بهار ۲۰۲۳ بار دیگر نمایش بهترین‌ آثار سینمای سال را در کنار ستاره‌ها با لباس‌ها و جواهرات پرزرق‌وبرقشان روی فرش قرمز و زیر آفتاب تابان این روزهای جنوب فرانسه، جشن گرفته است.

هم‌زمان با آغاز هفتادوششمین جشنواره فیلم کن، برخی از بزرگ‌ترین ستاره‌های جهان روی فرش قرمز اولین نمایش فیلم شب افتتاحیه جشنواره، «ژان دو باری»، می‌روند.

«ژان دو باری» با بازی جانی دپ، رابطه یک زن جوان از طبقه کارگر با لویی پانزدهم، پاشاه فرانسه در قرن هجدهم، را دنبال می‌کند. این فیلم نشانه بازگشت دپ به سینما پس از پیروزی او در پرونده همسر سابقش، امبر هرد، علیه او است.

در اولین روز جشنواره کن ۲۰۲۳، ال فانینگ با پیراهن الکساندر مک‌کویین و جواهرات کارتیه روی فرش قرمز رفت.

نائومی کمبل، مدل سرشناس، هم برای فرش قرمز کن پیراهنی نقره‌ای پولکی از خانه مد سلین برگزیده بود.

طراحی‌های درخشان و کلاسیک الی صعب نیز مثل همیشه پای ثابت فرش قرمز کن بودند و الساندرا کورینه آمبروزیو، کاترین زتا جونز و دخترش، کریس، لباس‌هایی از کارهای این خانه مد به تن داشتند.

اوما تورمن در لباسی از دیور و جواهرات شوپارد به کن آمد. او یک شنل قرمز ابریشمی هماهنگ با فرش قرمز مشهور کن از خانه مد دیور هم داشت که روی پیراهن بژ بنددارش پوشیده بود.

حضور هلن میرن با لباس سفارشی دنیل دل کره و موهایی آبی‌رنگ روی فرش قرمز کن نیز دیدنی بود. او بادبزنی با شعار کارزار تبلیغاتی لورئال «ارزشش را داری» به دست داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی