تداوم اعتراض‌های خارج از کشور؛ سپاه پاسداران را گروهی تروریستی اعلام کنید

در پاریس تجمع‌کنندگان در اعتراض به سیاست گروگان‌گیری و بازداشت شهروندان خارجی شعار دادند

در ادامه گردهمایی‌ها و اعتراض‌های ایرانیان خارج از کشور، روز شنبه هم هزاران ایرانی در شهرهای مختلف جهان، از ژاپن و استرالیا تا شهرهای مختلف اروپا و آمریکای شمالی، ضمن ابراز همبستگی با مبارزات داخل کشور، علیه مقام‌های جمهوری اسلامی شعار دادند و خواهان تشدید فشارهای بین‌المللی علیه حکومت ایران شدند.

در استرالیا، گروهی از ایرانیان مخالف نظام جمهوری اسلامی، در همکاری با فعالان سیاسی استرالیا، یک راهپیمایی اعتراضی تا پایتخت این کشور ترتیب دادند. از اهداف اصلی این راهپیمایی، تلاش برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی است.

در شهر پرت نیز شمار زیادی از ایرانیان استرالیا تجمع کردند و علیه سرکوب و استبداد حاکم بر ایران شعار دادند. کیت چینی، نماینده پارلمان استرالیا، در تجمع ایرانیان این شهر شرکت کرد.

در اروپا هم به مانند تمامی شنبه‌های گذشته، در شهرها و کشورهای مختلف، تجمع‌های اعتراضی در همبستگی با خیزش سراسری ایرانیان علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در شهر کلن آلمان، شمار زیادی از فعالان سیاسی ایران و آلمانی، با تجمع در مرکز این شهر خواهان قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا شدند.

دولت آلمان، نقش مهمی در همراه کردن سایر کشورهای اروپایی برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اتحادیه اروپا داشته است.

هم‌زمان، در شهر پاریس هم به فراخوان گروه‌ها و سازمان‌های مختلف، تجمع‌ها و گردهمایی‌های اعتراضی مختلفی در همبستگی با مردم ایران و علیه نظام جمهوری اسلامی برگزار شد.

در یکی از این تجمع‌های پاریس که با همیاری فعالان سیاسی فرانسوی برگزار شد، شرکت‌کنندگان به‌طور مشخص علیه سیاست گروگان‌گیری و باج‌خواهی مقام‌های جمهوری اسلامی در بازداشت شهروندان خارجی یا ایرانیان دوتابیعتی شعار دادند.

در شهرها مختلف کانادا و آمریکا، از جمله در تورنتو و واشنگتن، نیز تجمع‌های اعتراضی برنامه‌ریزی شده است و در حال انجام است.