انتظار هواداران فوتبال برای تماشای رقابت رونالدو و مسی در عربستان سعودی

تماشای این بازی احتمالا یکی از گران‌ترین بلیت‌های تاریخ فوتبال را رقم بزند

ورود رونالدو به عربستان سعودی شبیه پیوستن پله به باشگاه نیویورک‌کاسموس است ـ AFP

اولین بازی کریستیانو رونالدو از زمان حضورش در عربستان سعودی به احتمال زیاد مقابل لیونل مسی خواهد بود و این ملی‌پوش پرتغالی در یک بازی دوستانه برابر پاری سن‌ژرمن بازی می‌کند.

به گزارش گاردین، کریستیانو رونالدو که به‌تازگی به باشگاه النصر عربستان سعودی پیوسته است، فعلا باید زمان محرومیت خود را سپری کند اما انتظار می‌رود در روز نوزدهم ژانویه در تیمی متشکل از بازیکنان النصر و الهلال در ریاض، به مصاف فوتبالیست‌های پاری سن‌ژرمن برود.

رونالدو که پس از شکست منچستریونایتد، باشگاه قبلی‌ خود، مقابل اورتون، گوشی تلفن یک هوادار فوتبال را شکست، از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان با محرومیت موقتی حضور در زمین چمن مواجه شد و به همین دلیل اولین بازی از دو مسابقه داخلی مهم النصر در روز جمعه را از دست داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رودی گارسیا، سرمربی باشگاه النصر عربستان سعودی، تایید کرد که این مهاجم ۳۷ ساله احتمالا بازی لیگ برابر تیم الشباب را نیز از دست می‌دهد. رونالدو قرار بود ۲۲ ژانویه اولین بازی خود را برای باشگاه تازه‌اش انجام دهد اما پیش از آن، در روز نوزدهم ژانویه، مقابل پاری سن ژرمن به میدان می‌رود.

حضور رونالدو در رقابت دوستانه تیمی متشکل از بازیکنان الهلال و النصر مقابل پاری سن‌ژرمن با حضور لیونل مسی، چشم هواداران این دو فوق‌ستاره فوتبال را به تماشای چنین رقابتی خیره خواهد کرد. افزون بر آن، این بازی از منظر ژئوپلیتیک نیز قابل‌توجه است زیرا باشگاه‌های عربستانی به مصاف تیمی متعلق به قطر می‌روند.

رودی گارسیا با اشاره به اینکه اولین بازی رونالدو در عربستان سعودی با پیراهن النصر نخواهد بود، گفت: «به عنوان سرمربی النصر نمی‌توانم از این اتفاق خوشحال باشم. مسابقه با بازیکنان پاری سن‌ژرمن قطعا اتفاق خوبی است اما باشگاه ما سه روز بعد بازی قهرمانی دارد. این بازی از نظر زمان‌بندی می‌توانست در فرصت بهتری انجام بگیرد. به هر حال این اتفاق افتاده است. اگرچه قهرمانی سختی در پیش داریم اما پیشتازیم و قصد داریم در اوج بمانیم.»

گارسیا ورود رونالدو به عربستان سعودی را شبیه انتقال پله به باشگاه نیویورک‌کاسموس دانست و اشاره کرد که حضور ستاره پرتغالی سبب شده است باشگاه النصر بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده جدید در اینستاگرام جذب کند.

سرمربی جدید رونالدو در مورد او گفت: «این فوتبالیست مطرح در ماه‌های اخیر با حضور در منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال لحظات آسانی را سپری نکرد. معتقدم اگر او دوباره لذت بازی را بچشد، می‌تواند دستاوردهای زیادی برای باشگاه ما داشته باشد.»

به گزارش گلف نیوز، تماشای رقابت بازیکنان الهلال و النصر از جمله کریستانیو رونالدو در مقابل تیمی با حضور ستاره‌هایی مانند مسی، نیمار و امباپه احتمالا یکی از گران‌ترین بلیت‌های تاریخ فوتبال را رقم بزند.

برگزارکنندگان این مسابقه یک بلیت ویژه را با قیمتی چشمگیر عرضه کرده‌اند که فقط هواداران بسیار ثروتمند قادر خواهند بود آن را تهیه کنند. گفته می‌شود قیمت بلیت ویژه این مسابقه به رقم بسیار بالای دو میلیون ریال عربستان رسیده است.

بنا به گفته ترکی الشیخ، رئیس اداره سرگرمی و رفاه عربستان، قیمت بلیت ویژه تماشای حضور همزمان رونالدو و مسی در زمین فوتبال، از ۹۸۵ هزار ریال شروع شده اما اکنون با دریافت بیش از ۱.۵ میلیون درخواست به دو میلیون رسیده است. این مناقصه ادامه دارد و درنهایت به یک بنیاد خیریه سپرده خواهد شد.

در ازای پرداخت این هزینه هنگفت، طرفداران خوش‌شانس از شبی به یاد ماندنی لذت خواهند برد. بلیت ویژه به آنها اجازه می‌دهد در مراسم افتتاحیه شرکت کنند و با رونالدو، مسی، نیمار و کیلیان امباپه ملاقات داشته باشند. این بلیت همچنین فرصت ورود به رختکن هر دو تیم، شرکت در ضیافت ناهار و گرفتن عکس با تیم برنده را فراهم می‌کند.

بیشتر از فوتبال