شاهزاده هری فاش کرد که دلش برای دو چیز زندگی سلطنتی تنگ می‌شود

در مستند جدید نتفلیکس با نام «هری و مگان» از دوک پرسیدند برای چه چیز خاندان سلطنتی دلش تنگ می‌شود

هری و مگان طی فرایندی که به «مگزیت» معروف شد، در مارس ۲۰۲۰ به‌طور رسمی از اعضای ارشد خاندان سلطنتی کناره گرفتند- Ben STANSALL/ AFP

شاهزاده هری در مستند جدیدش در نتفلیکس با نام «هری و مگان»، درباره دو چیز زندگی در خاندان سلطنتی که برایشان دلتنگ شده، صحبت می‌کند.

در مارس ۲۰۲۰، هری و مگان طی فرآیندی که به «مگزیت» معروف شد، به‌طور رسمی از جایگاهشان به‌عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی کناره گرفتند.

این زوج از آن زمان خانه‌ای چند میلیون پوندی در منطقه معروف مونتسیتو در کالیفرنیا خریدند و بنیادی غیرانتفاعی به نام آرچوِل راه‌اندازی کردند.

آن‌ها با اسپاتیفای و نتفلیکس نیز قراردادهای سودآوری امضا کردند که گفته می‌شود بیش از ۱۰۰ میلیون پوند ارزش دارند، و به‌‌عنوان بخشی از قرارداد نتفلیکس، مستند جدید هری و مگان را منتشر کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در فیلم نتفلیکس که نیمه دوم آن ۱۵ دسامبر به نمایش درآمد، وقتی از دوک ساسکس پرسیدند برای چه چیز «خاندان سلطنتی» دلش تنگ می‌شود، گفت: «دلم برای آن جمع‌های خانوادگی عجیب‌وغریب تنگ شده است، وقتی همه در زمان خاصی از سال، زیر یک سقف دور هم جمع می‌شویم. دلم برای این تنگ شده است.»

او ادامه داد: «عضو خاندان بودن به معنای این بود که در بریتانیا هستم، بنابراین دلم برای بریتانیا تنگ شده، دلم برای دوستانم تنگ شده است. چند نفر از دوستانم را هم در این فرایند از دست دادم.»   

لیز گاربوس، کارگردان برنده اسکار که فیلم هری و مگان را ساخته، درباره شخصیت‌های مطرحی مانند مرلین مونرو، بابی فیشر و نینا سیمون نیز فیلم ساخته است. نکات مهم این گفت‌وگو در اپیزودهای نخست را اینجا بخوانید.

هری در بخش دوم این گفت‌وگو ادعا کرد که برادرش ویلیام پی‌درپی «به شکل ترسناکی برسرش داد و فریاد» می‌کرد و نشریه میل (Mail) را مقصر سقط جنین مگان خواند.

این زوج از اندازه خانه‌شان در محوطه کاخ نیز اظهار نارضایتی کردند و مگان پیامکی را که بعد از آن مصاحبه صریح با اپرا از بیانسه دریافت کرده بود، خواند.   

© The Independent

بیشتر از زندگی