کتاب خاطرات شاهزاده هری برای شاهزاده ویلیام «سنگین» است

این خاطرات «شخصی و احساسی» پس از پخش مستند جنجالی هری و مگان در نتفلیکس منتشر می‌شود

«کتاب برای خانواده سلطنتی بدتر از چیزی است که انتظار خواهند داشت» - AFP

منبعی که از کتاب خاطرات در حال انتشار شاهزاده هری به نام «اضافی» (Spare) آگاه است، گفت که این «کتاب به‌ویژه در مورد ویلیام انتقادآمیز است».

اننتشارات پنگوئن رندوم هاوس (Penguin Random House) این خاطرات «شخصی و احساسی» نوشته جی‌آر موهرینگر، برنده جایزه پولیتزر، را ۱۰ ژانویه منتشر خواهد کرد.

این منبع به ساندی‌تایمز گفت در حالی که شاه چارلز «بیش از آنچه انتظار دارم با آن کنار می‌آید»، در مورد شاهزاده ولز نمی‌توان همین انتظار را داشت.

آن‌ها توضیح دادند: «به طور کلی من فکر می‌کنم که کتاب برای خانواده سلطنتی بدتر از چیزی است که انتظار خواهند داشت. همه‌چیز آشکار شده است. چارلز بهتر از آنچه انتظار داشتم، از پس آن برآمد، اما این به‌ویژه در مورد ویلیام انتقادآمیز است و حتی کیت از حملات رسانه‌ها در امان نمانده است.»

در مستند هری و مگان که ماه گذشته پخش شد، دوک ساسکس ادعا کرد شاهزاده ویلیام پس از مرافعه‌ای که بین دو برادر سر مگزیت [Megxit/ خروج مگان از دربار] اتفاق افتاد، سر او «دادوفریاد کرده است».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این منبع به نشریه گفت: «جزئیات و شرح این دعوا بین دو برادر وجود دارد. من شخصا نمی‌توانم ببینم هری و ویلیام پس از این، چگونه می‌توانند آشتی کنند.»

در دسامبر ۲۰۲۲، برنامه شش قسمتی نتفلیکس طی دو هفته منتشر شد و این زوج در مورد همه‌چیز از رفتار رسانه‌های بریتانیا با مگان گرفته تا داستان عشق و تصمیم خود برای نقل‌مکان به ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ صحبت کردند.

کاخ باکینگهام و کاخ کنزینگتون هنوز به ادعاهای موجود در این مستند واکنش نشان نداده‌اند.

پس از پخش این سریال، گزارش شد که هری و مگان می‌خواهند «با خانواده سلطنتی نشستی داشته باشند» تا به «مشکلات» خود رسیدگی کنند.

گزارش‌های اخیر همچنین حاکی از آن است که این زوج به ‌رغم انتقادهایشان از این نهاد [سلطنت] در سریال نتفلیکس، به مراسم تاجگذاری شاه چارلز در ماه مه دعوت خواهند شد.

گفته می‌شود که کتاب خاطرات هری، «اضافی»، یکی از چهار کتابی است که برای نگارش آن‌ها بین پنگوئن رندوم هاوس و ساسکس‌ها قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون دلار (۱۶.۵ میلیون پوند) بسته شده است.

کتاب صوتی این اثر با صدای هری نیز ۱۰ ژانویه منتشر خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی