تکذیب ادعای مگان؛ کیت اهل درآغوش گرفتن است

«کیت کاملا اهل بغل کردن است، گرم و صمیمی است و با آغوش گرفتن محکم و بوسه، به همه خوشامد می‌گوید»

مجموعه هری و مگان بر برخورد نژادپرستانه مطبوعات با مگان در متمرکز است-Charlotte Graham / POOL / AFP

مگان در مستند نتفلیکس گفت: «همیشه اهل بغل کردن بوده‌ام، نمی‌دانستم این برای بسیاری از بریتانیایی‌ها واقعا آزاردهنده است.»

یکی از دوستان شاهدخت ولز گفته شاهدخت کیت برخلاف ادعاهای مگان مارکل در مجموعه مستند نتفلیکس با عنوان هری و مگان، «کاملا اهل بغل کردن» است.

یکی از دوستان شاهدخت که نامش فاش نشده است، در مصاحبه با روزنامه پیپل (People) برای مطلب روی جلد این هفته، تایید کرد رفتار کیت میدلتون با دوستان و خانواده «کاملا محبت‌آمیز» است.

این دوست به پیپل گفت: «کیت کاملا اهل بغل کردن است. گرم و صمیمی است و با آغوش گرفتن محکم و بوسه، به همه خوشامد می‌گوید. این رفتار برایش طبیعی است.»

در مجموعه مستند جدید دوک و دوشس ساسکس، مگان مارکل گفت از رسمی بودن (رفتار) خانواده سلطنتی که حتی پشت درهای بسته نیز ادامه دارد، «متعجب» شده است. دوشس در قسمت دوم، اولین ملاقاتش با زوجی را تعریف می‌کند که حالا شاهزاده و شاهدخت ولز‌ند.

او با یادآوری خاطراتش گفت: «وقتی ویل و کیت به منزل ما آمدند و اولین بار او را ملاقات کردم، برای شام آمده بودند. به یاد دارم شلوار جین پاره پوشیده بودم و پابرهنه بودم.»

او در ادامه گفت: «من اهل بغل کردن بودم. همیشه اهل بغل کردن بوده‌ام، نمی‌دانستم این برای بسیاری از بریتانیایی‌ها واقعا آزاردهنده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«به گمانم خیلی زود کم‌کم فهمیدم تشریفات بیرونی در درون هم جاری است. رشته تشریفاتی رسمی وجود دارد و سپس در را می‌بندی و می‌گویی، حالا می‌توان راحت بود، اما این رسمیت در هر دو سوی در وجود دارد و این برای من تعجب‌آور بود.»

اولین نمایش سه قسمت اول این مستند رکوردشکن نتفلیکس، روز پنجشنبه ۸ دسامبر، بود و سه قسمت پایانی آن ۱۵ دسامبر برای اولین بار پخش می‌شود. قبل از انتشار بخش دوم، شاهزاده هری اشاره کرد رفتارها با او و مگان در مقایسه با برادرش، شاهزاده ویلیام، تفاوتی داشت.

هری در پیش‌پرده بخش دوم گفت: «خوش و خرم برای حفاظت از برادرم دروغ می‌گفتند. اما هرگز حاضر نشدند برای حفاظت از ما حقیقت را بگویند.»

مگان سپس در این پیش‌پرده ادعا کرد او را «جلوی منتقدان گرگ‌منش نمی‌فرستادند، بلکه قربانی منتقدان گرگ‌منش می‌کردند»، در حالی که هری تجربه‌شان را نوعی «باج‌گیری عاطفی نهادینه» (سوءاستفاده عاطفی و انکار نظام‌مند آن) توصیف کرد.

اگرچه هری به‌صراحت اعلام نكرد چه کسی برای محافظت از برادرش «خوش و خرم دروغ می‌گفت»، بسیاری از مردم حدس می‌زنند منظور او اعضای ارشد خانواده سلطنتی و دستیاران سلطنتی یا رسانه‌ها‌ باشند. این احتمال وجود دارد که در بخش دوم هری و مگان، این زوج به رابطه بین مطبوعات و خانواده سلطنتی و جدایی نهایی آن‌ها از خانواده سلطنتی در سال ۲۰۲۰ بپردازند.

سه قسمت نخست مجموعه هری و مگان به‌شدت بر رابطه این زوج و برخورد نژادپرستانه مطبوعات با مگان در بریتانیا قبل از ازدواجشان در سال ۲۰۱۸ متمرکز است. به گفته هری، ازنظر شماری از اعضای خانواده‌اش برخورد رسانه‌ها با مگان «مناسک دوره گذار» بود و او از «رنج و درد» زنانی گفت که با خاندان سلطنتی وصلت می‌کنند.

سه قسمت پایانی مجموعه هری و مگان، پنجشنبه ۱۵ دسامبر، منتشر می‌شود.

© The Independent

بیشتر از زندگی