جزییات ظریف لباس دوشس کمبریج در عکس‌های چهلمین سالروز تولدش

کیت میدلتون با یک جشن خانوادگی کوچک وارد دهه پنجم زندگی خود شد

کیت میدلتون در تابلوهایی که به مناسبت چهلمین سال تولدش آماده‌شده‌اند شاداب و درخشان به نظر می‌رسد-Kensington Palace

دوشس کمبریج به‌مناسبت چهلمین سالروز تولدش، سه عکس پرتره جدیدش را منتشر کرده است.

در این عکس‌ها، که پائولو رووِرسی، عکاس معروف مد، گرفته اس، کیت لبخند به لب دارد و آرام به نظر می‌رسد.

کیت، دوشس همیشه پیشرو در عرصه خوش‌پوشی، سه لباس متفاوت از الکساندر مک‌کویین برای این عکس‌ها انتخاب کرده است.

در تنها عکس رنگی این مجموعه،‌ کیت جلو پرده ساده استودیو ایستاده و پیراهن مجلسی قرمز خوشرنگی با دامن تمام‌پلیسه به تن دارد که یقه‌اش یک‌وری و آستینش گشاد است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما جزئیات ظاهرش از آنچه در نگاه اول به چشم می‌آید بیشتر است. مثلا کیت دست‌هایش را توی جیبش کرده است، طرحی معمولا غیررسمی در پیراهن مجلسی.

به علاوه، موها را بر شانه ریخته و طره‌های موی بلوطی‌رنگ پشت سرش افشان است که این هم حالتی راحت و خودمانی دارد.

از لحاظ جواهرات، در این عکس کیت یک جفت گوشواره آویز الماس به گوش دارد که ملکه به او امانت داده و ادای احترامی است به نهاد سلطنتی.

عکس دیگر سیاه و سفید و از نمای بسته‌تری است که در آن، کیت مستقیم رو به دوربین لبخند می‌زند و پیراهن مجلسی سفیدرنگ پُرچینی پوشیده است که با یک جفت گوشواره‌های آویز مروارید که قبلا متعلق به مادرشوهر مرحومش، شاهدخت ولز، بود، همراه است.

در عکس سوم، که آن هم سیاه و سفید است، کیت نشسته و پیراهن مجلسی تور سفیدی بر تن دارد که یقه‌اش از سرشانه‌ افتاده و دو طرفش پاپیون دارد.

در این عکس دوشس یک‌وری نشسته، سرش را به راست چرخانده است، تا گیسویش که بر پشتش ریخته مشخص شود و یک جفت گوشواره مروارید به گوش دارد که آن هم قبلا متعلق به دیانا بود.

اما این تنها مورد در عکس‌های کیت نیست که نشانه احترام به دیانا است. در این عکس آخر، او نمایی از حلقه معروف نامزدی‌اش را هم به طرفداران نشان می‌دهد، که در دست چپش که کنارش گذاشته پیدا است، و یاقوت کبود بیضی‌ ۱۲ قیراطی‌اش به دوربین چشمک می‌زند.

این حلقه، که ۱۴ الماس دارد، نیز زمانی متعلق به دیانا بود.

روورسی، که پیش از این با کیت ماس و نیومی کمبل نیز کار کرده است، درباره این عکاسی گفت: «گرفتن عکس پرتره از علیاحضرت دوشس کمبریج واقعا مایه افتخار و خوشحالی قلبی‌ام بود.»

«صمیمیت و استقبال دوستانه‌ ایشان منقلبم کرد و مجذوب آن چشمان درخشان‌ شدم که انعکاس زیبایی روحشان بود و لبخندی که حاکی از سخاوت قلبشان بود.»

او در ادامه افزود: « برایم تجربه‌ای عمیق و غنی و لحظه‌ای فراموش‌نشدنی بود. با انسان فوق‌العاده‌ای آشنا شده‌ام، کسی که با انرژی مثبتش می‌تواند به کل دنیا امید بدهد.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی