خاطرات مارگوت رابی از نوشیدن تکیلا در فیلم گرگ وال استریت

این هنرپیشه می‌گوید: خیلی عصبی بودم- خیلی خیلی عصبی

مارگو رابی از خاطرات نوشیدن تکیلا قبل از فیلمبرداری اولین صحنه برهنه خود با لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم گرگ وال استریت می‌گوید.

این بازیگر ۳۲ ساله در ویدیو «بفتا:عمری در سینما» (BAFTA: A Life In Pictures) گفت قبل از فیلمبرداری صحنه‌ای که در آن برهنه [تنها] با جوراب ساقه‌بلند و کفش پاشنه‌بلند نمایان می‌شود، عصبی بوده است.

رابی گفت: «کتمان نمی‌کنم که قبل از آن صحنه چند پیک تکیلا نوشیدم؛ چون خیلی عصبی بودم، خیلی خیلی عصبی.»

«راستش می‌دانم شاید الان مسخره به نظر برسد؛ مخصوصا با در نظر گرفتن معروف شدن فیلم؛ اما آن موقع فکر می‌کردم هیچ‌کس در این فیلم به من توجه نخواهد کرد. به نوعی، مهم نیست من در این فیلم چه کار می‌کنم؛ زیرا قرار است همه روی لئو و چیزهای دیگر تمرکز کنند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«به نوعی احساس می‌کردم در محدوده رادارها نخواهم بود.»

رابی در مصاحبه‌ای دیگر در این ماه، به سال‌های اولیه زندگی حرفه‌ای خود پرداخت و گفت برای پیامدهای شهرتی که پس از بازی در فیلم گرگ وال استریت نصیبش شد، آمادگی نداشته است.

او در مصاحبه با ونیتی فر (Vanity Fair) گفت: «در آن مراحل اولیه چیزی داشت رخ می‌داد که خیلی وحشتناک بود و به یاد دارم که به مادرم گفتم: فکر نمی‌کنم بخواهم این کار را انجام دهم.»

«و او فقط به من نگاه کرد، با قیافه‌ای کاملا جدی؛ و گفت: عزیزم، فکر می‌کنم برای کنار کشیدن خیلی دیر شده باشد. همان موقع بود که فهمیدم ادامه دادن تنها راه باقی‌مانده است.»

جدیدترین فیلم رابی، بابیلون (Babylon)، ۲۳ دسامبر در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم پس از اکران اولیه، با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم