پیروزی تیم آمریکا در برابر ایران در جام‌جهانی فضای آنلاین را به وجد آورد

آمریکا بعد از پیروزی حساس یک بر هیچ در گروه ب، به مصاف هلند خواهد رفت

تیم آمریکا سه امتیاز لازم را برای اینکه در رتبه سوم گروه بعد از انگلستان قرار گیرد، به دست آورد - AFP

پیروزی ۰-۱ تیم فوتبال مردان آمریکا در بازی مهم جام‌جهانی مقابل ایران که به صعود آن‌ها در این مسابقات منجر شد، در فضای مجازی شورونشاطی برانگیخت.

تیم آمریکا با گل کریستین پولیشیچ، سه امتیاز لازم را برای اینکه در رتبه دوم گروه بعد از انگلستان قرار گیرد، به دست آورد و حالا روز شنبه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی، با هلند بازی خواهد داشت.

به گزارش فاکس اسپورت، پولیشیچ در نهایت با مصدومیتی که در پی برخورد با دروازه‌بان ایرانی برایش پیش آمد، بازی را ترک کرد؛ چون در نیمه اول توپ را به‌سختی وارد دروازه کرد و به دلیل مصدومیت در ناحیه شکم، برای احتیاط به بیمارستان منتقل شد.

اما این مشکل مانع از آن نشد که هواداران آمریکایی از پیروزی و برد مقابل ایران که در جام جهانی ۱۹۹۸ آن‌ها را ۱-۲ شکست داده بودند، لذت ببرند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ویدیویی در توییتر، سیاستمداران در سالن استراحت نمایندگان سازمان ملل در نیویورک‌سیتی، برد [تیم آمریکا] را تشویق می‌کنند و بازی را روی صفحه نمایشی که قطر، کشور میزبان برای این یک ماه تدارک دیده است، تماشا می‌کنند.  

در جایی دیگر هم، جیمز کلورلی، وزیر خارجه بریتانیا، و دیمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین، در نشست وزرای خارجه ناتو در بخارست، به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا، پیروزی در این دیدار را تبریک می‌گویند.

این برای گالری ملی پرتره حرف ندارد.

من این بلیزرز، ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲

در همین حال، پادکست «مِن این بلیزرز» (Men in Blazers) تصویری از وستون مک‌کنی، هافبک آمریکا را منتشر کرد و نوشت: «این برای گالری ملی پرتره حرف ندارد.»

و جی‌جی وات، ستاره ان‌اف‌ال [لیگ ملی فوتبال آمریکا] با انتشار میم «د راک» (The Rock) [دویین داگلاس جانسون که با نام د راک (صخره) نیز شناخته می‌شود، بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای پیشین آمریکایی است] از فرصت بازی با تیم هلند استقبال کرد.

© The Independent

بیشتر از فوتبال