شرکت ۲۵۰۰ داوطلب برهنه استرالیایی در پروژه هنری آگاهی‌رسانی سرطان پوست

به گفته سازمان جهانی تحقیقات درباره سرطان، استرالیا بیشترین شمار ابتلا به سرطان پوست را دارد

حدود ۲۵۰۰ نفر در استرالیا برهنه شدند تا هنگام طلوع آفتاب شنبه ۲۶ نوامبر، در پروژه هنری که در ساحل «بوندای» استرالیا ضبط شد، شرکت کنند.

کارگردان این پروژه هنری، اسپنسر تونیک، هنرمند سرشناس بین‌المللی است که با یک بلندگوی دستی داوطلبان شرکت‌کننده را هدایت می‌کرد. تونیک به دلیل برگزاری و ساماندهی پروژه‌های بزرگ عکس‌های برهنه دسته‌جمعی در مکان‌های دیدنی جهان شناخته‌شده است.

این هنرمند آمریکایی مقیم نیویورک گفت که اکنون با یک انجمن خیریه سرطان در استرالیا همکاری می‌کند. او گفت که هدفش از این پروژه ساحلی افزایش آگاهی درباره یک نوع سرطان پوست شایع در استرالیا است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دولت استرالیا تخمین می‌زند که امسال ۱۷هزار و ۷۵۶ مورد جدید سرطان پوست در این کشور تشخیص داده شود.

سالانه ۲۵۰۰ استرالیایی بر اثر ابتلا به سرطان پوست جان می‌بازند و شمار شرکت‌کنندگان در پروژه نیز به همین دلیل انتخاب شد.

نیک درباره پروژه بدن‌های برهنه در هوای خنک ساحلی در صبح بهاری سیدنی گفت که این اثر هنری، در ستایش هنر و سلامتی است و قصد دارد استرالیایی‌ها را به معاینه مدام سلامت پوست ترغیب کند.

به گفته سازمان جهانی تحقیقات درباره سرطان، استرالیا بیشترین شمار ابتلا به سرطان پوست را دارد.

داوطلبان شرکت‌کننده در این پروژه هنری در عین حال برای خیریه فعال در زمینه سرطان، توانستند ۲۱۵ هزار دلار کمک‌های مالی مردمی جمع‌آوری کنند.

اسپنسر تونیک قبلا در سال ۲۰۱۰ یک فیلمبرداری برهنه دسته‌جمعی را در خانه اپرای سیدنی کارگردانی کرده بود که در آن ۵۲۰۰ نفر شرکت داشتند.

بیشتر از جهان