محصولات موی جنیفر انیستون چه ویژگی‌هایی دارند؟

او در طراحی محصولات خود تلاش کرد تا به مفهوم چاقوی سوئیسی برسد، یعنی محصولی که کارایی زیادی داشته باشد

وقتی ریچل گرین با لباس عروس، تاج و موهای نسبتا به‌هم‌ریخته برای اولین بار در سریال دوستان (Friends) ظاهر شد، کمتر کسی گمان می‌کرد که مدل موی او تا سال‌ها پرچمدار زیبایی مو باشد.

جنیفر انیستون، هنرپیشه آمریکایی‌ که با سریال دوستان و نقش ریچل گرین به شهرت جهانی رسید، پیش از همه لبخند‌هایی که با این شخصیت به لبان مخاطبان آورد، به‌دلیل زیبایی موهایش شناخته شد. این محبوبیت تا جایی پیش رفت که امروز در سایت ویکی‌پدیا می‌توانید صفحه مدل موی «The Rachel» را پیدا کنید. طی سه دهه گذشته، افراد زیادی با نشان دادن عکس‌های او به آرایشگرشان مدل کوتاهی ریچل را درخواست کردند، یا رنگ موهایشان را شبیه او درآوردند.

پس از آن تا همین امروز، موهای جنیفر انیستون یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری‌اش‌اند که همچنان زیبا و درخشان مانده‌اند. تاثیر مهمی که او بر بخشی از دنیای مد گذاشته است، اگرچه که خاص و منحصربه‌فرد است، اما در مقابل باعث احساس فشار بر او برای «همیشه خوب بودن موها» نیز بوده است. این چیزی است که او قبلا در مصاحبه با الور درباره‌اش صحبت کرده است.

اما در مقابل، همین سطح اضطراب بالا به‌دلیل تبدیل شدن به یک نماد، او را به گزینه مناسبی برای ایجاد یک مارک تخصصی مراقبت از مو تبدیل کرده است. سال گذشته او از محصولات مراقبت از موی خود با نام تجاری لولاوی (لولا یکی از نام‌های مستعار آنیستون است) رونمایی کرد. جنیفر آنیستون برای طراحی این محصولات وسواس زیادی به خرج داده است. او در گفت‌وگویی با مجله الور گفت: «ما تقریبا پنج سال در حال توسعه محصول بودیم. من سال‌ها پیش با یک شرکت محصولات مو همکاری می‌کردم و آنجا بود که با پشت صحنه انتخاب مواد تشکیل‌دهنده، فرایند توسعه و بازاریابی محصولات آشنا شدم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چرا اینقدر طول کشید؟

او می‌خواست تمام جزئیات، از جمله مواد تشکیل‌دهنده محصولات، بطری مستطیل شکل بلند و ساده سیاه و سفید، و پیام نام تجاری عالی باشد. تا قبل از طراحی این محصولات، جنیفر انیستون ساعت‌ها با استفاده از انواع سرم‌ها، کرم‌ها و عطرها موهای خود را آرایش می‌کرد. به همین دلیل، در طراحی محصولات خود تلاش کرد تا به مفهوم چاقوی سوئیسی برسد، یعنی محصولی که کارایی زیادی داشته باشد، هم محافظ گرما باشد، هم به موها درخشش بدهد و به صرفه‌جویی در زمان نیز کمک کند.

محصولات موی جنیفر انیستون 

تا امروز، لولاوی سه محصول مراقبت از مو به بازار عرضه کرده است. اسپری موی چندکاره برای باز کردن گره‌ موها، و محافظ حرارت، به قیمت ۲۵ دلار، روغن موی سبک به قیمت ۳۲ دلار، و نرم‌کننده موی بیرون حمام به قیمت ۲۹ دلار. در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲، نیز شامپو و نرم‌کننده داخل حمام آن به بازار عرضه خواهد شد.

محصولات لولاوی وگان (وگن) و بدون اعمال خشونت بر حیوانات‌اند، و در بسته‌بندی‌های قابل بازیافت و دوست‌دار محیط زیست به بازار عرضه می‌شوند.

محصولات جنیفر انیستون در سال ۲۰۲۲ جوایز ارزشمندی نیز دریافت کردند. نرم‌کننده موی بیرون حمام آن جایزه دنیای موی نشریه هارپر بازار و اسپری چندکاره آن، جایزه زیبایی کازموپولیتن و اکوبیوتی نشریه بیردی را از آن خود کردند.

بیشتر از مُد و زیبایی