گوئن استفانی راز پوست «جوانش» را فاش کرد

این خواننده می‌گوید دوست دارد پوستش «فوق‌العاده مرطوب» به نظر برسد

گوئن استفانی برملا کرد که چگونه پوست خود را «جوان» نگه می‌دارد.

خواننده ۵۲ ساله گروه نو داوت (No Doubt) مدت‌هاست که به دلیل ظاهر بی چین‌وچروک چهره‌اش ستایش می‌شود و حالا او از یگانه چیزی نام می‌برد که منجی پوستش بوده است: آب‌رسانی.

به گزارش سایت پیج سیکس (Page Six) این خواننده در مصاحبه جدیدی با مجله ال‌وی‌آر (LVR) گفته: «علاوه بر ورزش و تغذیه صحیح، یکی از رازهای مراقبت از پوست آب‌رسانی است.»

او افزود: «من دلم می‌خواهد پوستم فوق‌العاده مرطوب به نظر برسد.»

استفانی با صحبت از خط تولید لوازم آرایشی خود، جی‌ایکس‌وی‌ای بیوتی (GXVE Beauty)، گفت به همین دلیل است که مرطوب‌کننده و پرایمر (زیرسازی آرایش) صورت تنها محصولات مراقبت از پوست است که به خط تولیدش سفارش داده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

استفانی توضیح داد: «این به پوست شما کمک می‌کند ظاهری جوان و درخشنده داشته باشد.»

من فقط می‌خواهم در هر سنی تا حد ممکن خوب به نظر برسم، چنان که همه می‌خواهیم و نشان بدهم که آرایش با کیفیت واقعا تفاوت زیادی در احساس شما ایجاد می‌کند. آرایش جادو می‌کند.»

استفانی اوایل سال جاری هنگام تبلیغ خط تولید لوازم آرایش جدیدش گفت می‌تواند آرایش لب قرمز را که علامت مشخصه‌‌اش است در «کم‌تر از یک دقیقه» انجام دهد. 

او در مصاحبه با گلمور (Glamour) گفت: «در واقع، هیچ‌وقت در تمام دوران حرفه‌ای‌ام چهره‌پرداز نداشته‌ام، جدی می‌گویم، به‌جز چند مورد.»

«هنگام ضبط‌ [اولیه] نو داوت (No Doubt) تجربه بدی داشتم. مردی آمد و برای آن کار هنری آرایشم کرد و به یادم دارم که به نظرم زشت شده‌ بودم. فکر ‌کردم وقتی خودم آرایش می‌کنم خوشگل‌تر می‌شوم، اما آن‌قدر می‌ترسیدم که حرفی نزدم. هنوز وقتی به آن عکس‌ها نگاه می‌کنم می‌گویم آه. از آن به بعد، کار آرایشم را خودم دست گرفتم.»

استفانی همچنین فاش کرد تنها قانون زیبایی که به آن «قسم می‌خورد»، هرچه پررنگ‌تر کردن لب‌هاست.

او در توضیح گفت: «وقتی آن‌طور لب بالایی را پررنگ می‌کنی، ظاهر خیلی پر و برآمده‌ای به آن می‌دهی و می‌بینی مردم همیشه همین کار را می‌کنند و جواب می‌دهد.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی