به نظر نمی‌رسد اف‌بی‌آی پرونده برد پیت را دوباره بررسی کند

آنجلینا جولی شش سال است که این ادعاها را مطرح می‌کند تا حق حضانت کامل بچه‌ها را داشته باشد

رای دادگاه به خاطر رابطه مالی قاضی دادگاه و وکلای برد پیت مردود اعلام شده، اما بر حق حضانت کامل آنجلینا تاثیر منفی گذاشته است - AFP

نشریه صفحه شش (Page Six) به نقل از یکی از منابع خود در اف بی آی چنین نوشت: «اف بی آی تمام شواهد را بررسی کرده‌ و چیز جدیدی مطرح نشده است. اف بی آی در همان زمان همه ادعاهای آنجلینا را در نظر گرفت و هیچ کدام از آن‌ها را وارد ندانست. آن‌ها جزئیات این حادثه را به‌طور کامل بررسی کردند، احتمال بازگشایی پرونده از سمت آن‌ها صفر است. همه این کارها تلاشی برنامه‌ریزی‌شده برای لکه‌دار کردن حیثیت برد است.»

منبع صفحه شش که دوست برد پیت هم است، اضافه کرد: «آنجلینا جولی شش سال است که این ادعاها را مطرح می‌کند تا حق حضانت کامل بچه‌ها را داشته باشد. این‌ها روایت آنجلینا از ماجراست، چیزی که او ادعا می‌کند اتفاق افتاده است. این ادعاها در دادگاه حضانت نیز مطرح شد و بدیهی است قاضی آن‌ها را باور نکرده‌، وگرنه هرگز به برد حق حضانت داده نمی‌شد.»

در گزارش کاملی که پیش‌تر از این ماجرا منتشر کرده‌ایم، ظاهرا این رای دادگاه به خاطر رابطه مالی قاضی دادگاه و وکلای برد پیت مردود اعلام شده، اما بر حق حضانت کامل آنجلینا تاثیر منفی گذاشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هفته گذشته و به درخواست آنجلینا جولی متن گزارش ۵۳ صفحه‌ای اف بی آی از تحقیقات پرونده شکایت آنجلینا از پیت، به جرم آزار فیزیکی و لفظی او و کودکانش، منتشر شد. پیش‌تر و در همان سال وقوع ماجرا، دادگاه و اف بی آی اتهام‌های آنجلینا علیه برد را وارد ندانستند و او تبرئه شد.

در گزارش هفته پیش اف بی آی، دو تصویر از دست و آرنج زخمی آنجلینا جولی نیز ضمیمه شده است. ظاهرا این زخم‌ها ناشی از دعوای این دو نفر است. به گفته آنجلینا برای اینکه جلوی بچه‌ها دعوا نکنند به انتهای هواپیما رفتند و آنجا برد او را هل داده که به زخمی شدن او منجر شده است.

در جای دیگری از این گزارش آنجلینا گفته است درحالی‌که دو تا از بچه‌های کوچک‌تر (اسمشان به خاطر حفظ حریم شخصی ذکر نشده است) گریه می‌کردند و می‌پرسیدند مامان حالت خوب است؟ پیت فریاد زده که «نه، حالش خوب نیست. او این خانواده را نابود می‌کند.» در همین حال، یکی از بچه‌ها فریاد می‌زند: «کسی که این کار را می‌کند تویی عوضی». به گفته آنجلینا بعد از این گفت‌‌وگو پیت به سمت فرزندش می‌دود «انگار که بخواهد حمله کند» و او از پشت گردن برد را گرفته است و سعی کرده او را روی صندلی بنشاند.

بیشتر از زندگی