برد پیت می‌گوید در «آخرین مرحله» از زندگی حرفه‌ای خود است

این ستاره هالیوود از نظر فیزیکی دیگر توانایی‌های گذشته را ندارد

از نظر کوئنتین تارانتینو، پیت بازیگری هم‌رده پل نیومن، رابرت ردفورد و استیو مک کویین است - Facebook/BritishGQ

برد پیت پس از مدت‌ها سکوت در یک مصاحبه جدید درباره زندگی، حرفه و آینده‌اش صحبت کرده است. او که یکی از موفق‌ترین بازیگران سینما است می‌گوید که «در آخرین مرحله» از حرفه‌اش ایستاده است.

برد پیت در مصاحبه‌ای صمیمی و برای شماره اوت مجله جی‌کیو، درباره آنچه آن را «دوره پایانی یا آخرین دوره» حرفه‌اش می‌خواند، صحبت کرده است.

برنده جایزه اسکار و یکی از پول‌سازترین مردان هالیوود در این مصاحبه می‌گوید: «من خودم را در آخرین مرحله‌ام می‌دانم، در این دوره پایانی یا آخرین دوره. این بخش چه خواهد بود؟ و چگونه می‌خواهم به آن شکل بدهم؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیت ۵۸ ساله مدت‌هاست که در مورد حرفه‌ خود متفکرانه عمل کرده است. درآمد میلیاردی تولیدات شرکت فیلم‌سازی او در گیشه و همچنین بردن سه جایزه اسکار بهترین فیلم در ۲۰ سال گذشته، اصلا بد نیست!

یکی از جدیدترین تولیدات این شرکت فیلم «زنان سخن می‌گویند» (Women Talking) است که به عقیده پیت «به‌اندازه هر فیلمی که در این دهه ساخته‌شده، فیلمی عمیق است.»

 این فیلم به کارگردانی سارا پولی، ستاره نوجوان مجموعه تلویزیونی «قصه‌های جزیره» قرار است در تاریخ دوم دسامبر اکران شود. داستان این فیلم اقتباسی از رمان میریام توس درباره گروهی از زنان منونایت [یک فرقه پروتستان] است که برای آشتی دادن ایمان خود با مجموعه‌ای از تجاوزهای جنسی توسط مردان مستعمره مذهبی منزوی خود دچار مشکل می‌شوند.

شاید پیت خود را در پایان حرفه بازیگری یا تهیه‌کنندگی ببیند اما همکار وفادار او نظر دیگری دارد. از نظر کوئنتین تارانتینو، پیت بازیگری هم‌رده پل نیومن، رابرت ردفورد و استیو مک کویین است. او در یک مصاحبه جداگانه با همین نشریه گفته بود «او یکی از آخرین ستاره‌های باقیمانده از فیلم‌های «پرده بزرگ» است. این فقط یک گونه متفاوت از انسان است؛ و صادقانه بگویم، من فکر نمی‌کنم بتوانید دقیقاً توصیف کنید که این چیست، چرا که مثل توصیف درخشش ستاره‌ها می‌ماند.»

این توصیف شاعرانه با آنچه در سال‌های اخیر از برد پیت که درگیر طلاق و جدایی و پرونده‌های حقوقی مربوط به آن با همسر سابق خود است شنیده‌ایم، متفاوت است.

پیت در همین مصاحبه اشاره کرد از نظر فیزیکی دیگر توانایی‌های قدیم را ندارد و به همین دلیل سیگار و الکل را به‌کلی کنار گذاشته است.

 برد پیت در جدیدترین اقدام حقوقی خود درباره اموال مشترکشان در زمان ازدواج با جولی، درباره فروش یک تاکستان از همسر سابقش شکایت کرده است. او چند سال است که همراه فرزندانش در انظار عمومی دیده نشده است.

بیشتر از زندگی