پیام احساسی همسر سابق ستاره ایرانی-بریتانیایی پس از مرگ ناگهانی‌اش

علت مرگ داریوش دانش هنوز اعلام نشده است

خانواده ستاره تازه درگذشته ایرانی بریتانیایی از رسانه‌ها خواستند به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند. همسر سابق او هم با اشاره به جمله‌ای از مادر ترزا درباره عشق، یاد همسر سابقش را گرامی داشت.

داریوش کمبل دانش که در ایالات‌متحده زندگی می‌کرد در سال ۲۰۱۱ با بازیگر کانادایی ناتاشا هنستریج ازدواج کرده بود و هفت سال با هم زندگی کردند.

ناتاشا با ادای احترام به دانش گفت: «هیچ کلمه‌ای وجود ندارد داریوش ... فقط عشق عشق عشق. برای همیشه جانم».

علت مرگ داریوش کمبل دانش، ستاره سابق پاپ، خواننده و بازیگر ایرانی اسکاتلندی که در سن ۴۱ سالگی درگذشت هنوز اعلام نشده است و بر اساس اعلام رسانه‌های آمریکایی رسیدن به نتیجه نهایی ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

جسد این خواننده و بازیگر در ۱۱ اوت در آپارتمانش در روچستر، مینه سوتا، ایالات‌متحده پیدا شد اما علت مرگ او هنوز مشخص نشده است.

به گزارش گاردین در بیانیه‌ای که پس از مرگ او از سوی خانواده‌اش منتشر شد آمده است: «با کمال تاسف درگذشت داریوش کمبل دانش را اعلام می‌کنیم. ما از شما می‌خواهیم که مهربانانه به خواسته‌های ما برای حفظ حریم خصوصی در این زمان، که ما با از دست دادن غم‌انگیز پسر و برادرمان کنار می‌آییم، احترام بگذارید.»

داریوش در ۱۱ اوت در اتاق آپارتمانش در روچستر، مینه‌سوتا، در رختخواب بدون واکنش‌های حیاتی پیدا شد و بعدازظهر دفتر بازرسان پزشکی محلی مرگ او را اعلام کرد.

اداره پلیس محلی تایید کرده است که هیچ نشانه‌ای از شرایط مشکوک وجود ندارد. علت مرگ ناگهانی وی در حال حاضر مشخص نیست و معاینات پزشکی ادامه دارد.

شهرت داریوش دانش با شرکت در یک مسابقه استعدادیابی شروع شد. جایی که حاضران و داوران را با قدرت و کنترل بر صدای خودش غافلگیر کرد.

این خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر از مادری اسکاتلندی و پدری ایرانی در گلاسکو به دنیا آمده بود و دو برادر به نام کوروش و آریا داشت.

دانش اولین تلاش خود را برای رسیدن به شهرت در سال ۲۰۰۱ در برنامه استعدادیابی پیشگامانه Popstars در ITV با اجرای تئاتری ترانه Baby One More Time از بریتنی اسپیرز انجام داد. یک سال بعد او در مراسم افتتاحیه Pop Idol ظاهر شد و پس از ویل یانگ و گرت گیتس در فینالی که بیش از ۱۳ میلیون تماشاگر آن را تماشا کردند، سوم شد.

پس از این برنامه، دانش قرارداد ضبط رکورد سایمون کاول را رد کرد تا با تهیه‌کننده استیو لیلی وایت در تک آهنگ Colorblind خود همکاری کند. این آهنگ در بریتانیا به رتبه یک رسید و آلبوم او با نام Dive In در بین ۱۰ آلبوم برتر قرار گرفت.

در سه سال بعد دانش چهار تک آهنگ دیگر منتشر کرد که آن‌ها نیز به جمع ۱۰ آهنگ برتر دیگر راه یافتند.

او سپس با حضور در نقش بیلی فلین در شیکاگو، اسکای مسترسون در Guys and Dolls، رت باتلر در Gone With the Wind و نیک آرنشتاین در Funny Girl روی صحنه تئاتر رفت.

دانش همچنین در سال ۲۰۰۳ کتابی در مورد دوران حضور خود در صنعت موسیقی نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز تبدیل شد. در سال ۲۰۱۰ او برنده مسابقه ITV به نام Popstar to Operastar شد که طی آن برای خواندن اپرا آموزش دید. چند ماه پس از برنده شدن او در این برنامه او اولین نقش اپرای مهم خود را در تولید جدید کارمن در O2 Arena لندن دریافت کرد.

دانش پس از بهبودی پدر و مادرش از بیماری سرطان، حامی موسسات خیریه سرطان شد.

بیشتر از زندگی