زوجی که ۴۷ سال فاصله سنی دارند: به حرف مردم کاری نداریم

این زن ۷۴ ساله و مرد ۲۷ ساله خطاب به منتقدانشان می‌گویند که چنین رابطه‌ای برایشان مناسب است

کتی جنکینز و دوان اوبری، نخستین بار در یک شبکه اجتماعی به نام «دوستیابی بزرگسالان»  آشنا شدندـ Instagram/@devaughnfirebornstarchild

عشق سن‌و‌سال نمی‌شناسد؛ حتی اگر تفاوت سنی دو طرف به اندازه تفاوت سنی بین پدربزرگ یا مادربزرگ با نوه‌هایشان باشد. رابطه‌ای با ده‌ها سال اختلاف سنی، این موضوع را بار دیگر  ثابت کرد.

به گزارش نیویورک پست، کتی جنکینز ۷۴ ساله با نامزد کنونی‌اش، دوان اوبری ۲۷ ساله، نخستین بار در یک شبکه اجتماعی به نام «دوستیابی بزرگسالان» (Adult FriendFinder) آشنا شد. در آغاز هر دو آن‌ها گفتند که در پی رابطه جدی نیستند، اما در نهایت کارشان به عشق و رابطه‌ای دراز‌مدت رسید.

این زوج تگزاسی که ۴۷ سال اختلاف سنی دارند، نخست در سال ۲۰۲۱ یکدیگر را ملاقات کردند و علاقه میان آن‌ها روز به روز افزایش یافت، و حالا نامزدی‌شان را به دیگران اعلام کرده‌اند.

اوبری جوان در پاسخ به کسانی که او را سرزنش می‌کنند، می‌گوید: «این زن برای من بسیار عالی است. بسیار باتجربه است و چیزهای زیادی به من می‌آموزد. ما هرگز دعوا نمی‌کنیم، همیشه می‌توانیم بدون داد و فریاد با یکدیگر گفت‌وگو کنیم و کاملا به او اعتماد دارم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او تاکید می‌کند: «کتی می‌داند چگونه وقتی ناراحت و غمگینم، حالم را بهتر کند. وقتی پیش همدیگر نیستیم، مدام دلم برایش تنگ می‌شود. هرگز از این موضوع که او به واکر (وسیله کمکی برای حرکت) یا درمان‌های دیگر نیاز دارد، ناراحت نشده‌ام. من برای زنان مسن احترام زیادی قائلم و آن‌ها را دوست دارم.»

کتی جنکینز بازنشسته است. او هرگز ازدواج نکرده است، اما چهار فرزند و پنجاه نوه و نتیجه دارد. او ادعا می‌کند که رابطه‌اش با نامزد جوانش سالم‌ترین رابطه‌ای است که تاکنون داشته است و می‌گوید: «هیچ‌وقت هیچ‌کس مرا تا این حد کامل دوست نداشت. این پسر مهربان و حامی است. در نظر او، من زیبا، بااستعداد و باهوشم.»

این زوج می‌گویند که خانواده و دوستانشان نخست از اختلاف سنی زیاد آن‌ها غافلگیر شده بودند، اما اکنون آن را پذیرفته‌اند و از آن‌ها حمایت می‌کنند.

اوبری جوان که به انبارداری و باربری مشغول است، قبلا در ۲۴ سالگی ازدواج کرده بود، اما در سال ۲۰۲۱، کمی قبل از ملاقات با نامزد فعلی‌اش، از همسرش جدا شده بود.

او درباره تجربه آشنایی با نامزد ۷۴ ساله‌اش می‌گوید: «زمانی که با هم قرار می‌گذاشتیم، به مادرم درباره او گفتم اما مادرم فکر می‌کرد که درباره سن او شوخی می‌کنم تا اینکه روز تولدم را با هم گذراندیم و عکس‌هایمان را به او نشان دادم.»

اوبری می‌گوید: «به دلیل فاصله سنی ما، گاهی اوقات مردم تصور می‌کنند که کتی ثروتمند است و من پول او را می‌خواهم، در حالی که اصلا این‌طور نیست. برخی هم ‌نگران‌اند که ممکن است من بخواهم فرزندی داشته باشم. خانواده و دوستانم با اینکه نمی‌توانند بفهمند که چرا در این رابطه قرار دارم، همچنان از ما حمایت می‌کنند.»

این زوج می‌گویند که می‌خواهند به دیگران نشان دهند بودن در رابطه‌ای با فاصله سنی زیاد، انگ نیست و مردم باید بدانند که عشق، فارغ از هر چیزی، عشق است.

اوبری تاکید می‌کند: «بعضی از مردم می‌گویند چنین رابطه‌ای نامناسب است، اما برای ما مناسب است و من فکر می‌کنم همه ما باید فارغ از نگرانی از اینکه مردم (درباره ما) چه فکری می‌کنند یا چه احساسی دارند، کاری را انجام دهیم که خوشحالمان می‌کند.»

بیشتر از زندگی