«ظهور جادوگران»، بزرگ‌ترین سریال تلویزیونی عربستان سعودی

داستان این سریال در عربستان باستان اتفاق می‌افتد و دو جادوگر را روایت می‌کند که در تلاش‌اند به دنیای مردانه جادو راه پیدا کنند

صحنه‌های حادثه‌ای سریال در شهر مدرن نئوم در عربستان سعودی که اولین شهر هوشمند جهان است، فیلم‌برداری می‌شود- MBC Group

تصویربرداری سریال «ظهور جادوگران» که بزرگ‌ترین پروژه تلویزیونی عربستان سعودی محسوب می‌شود، در حال انجام است.

این مجموعه فانتزی و ماجراجویانه با فناوری‌های عظیم، اقتباسی از رمان پرفروش «باغ‌های عربستان» اثر اسامه المسلم، نویسنده عرب، است.

ظهور جادوگران در حال تولید در شرکت رسانه‌ای ام‌بی‌سی (MBC) است و سازندگان آن می‌گویند تمام تلاش‌ خود را خواهند کرد که اقتباسی همه‌جانبه از رمان اسامه المسلم داشته باشند.

گفته می‌شود این مجموعه ۱۰ قسمتی بیشترین بودجه جلوه‌های ویژه آثار سینمایی عربستان سعودی را خواهد داشت.

صحنه‌های حادثه‌ای سریال در شهر مدرن نئوم در عربستان سعودی، که اولین شهر هوشمند جهان است، فیلم‌برداری می‌شود و وقایع این سریال ۱۵۰۰ سال پیش و حول محور تعدادی جادوگر می‌چرخد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش نشنال نیوز، هزینه‌های تولید سریال ظهور جادوگران را نیز تیم پشتیبان شهر هوشمند نئوم پرداخت می‌کند که برنامه‌هایی برای تبدیل شدن به قطب مهم تولید فیلم و سریال در جهان را در دستور کار دارد.

سریال ظهور جادوگران در حال حاضر در سه مجموعه استودیویی در حال تصویربرداری است.

داستان این سریال در عربستان باستان اتفاق می‌افتد و داستان زنی به نام افسار، دختر یک جادوگر بزرگ، و دختر شعبده‌بازی عرب را روایت می‌کند که در تلاش‌اند به دنیای جادو راه پیدا کنند. جنگ بین آن‌ها به‌ویژه در دنیایی که در آن جادوگران مرد تسلط دارند ادامه دارد. همچنین، مردان جادوگر نیز قصد دارند زنان را از انجام هنرهای جادویی بازدارند.

المسلم، نویسنده مشهور عرب‌، در این داستان فضایی هیجان‌انگیز، پرتعلیق، ترسناک و فانتری را خلق کرده است. بیشتر بازیگران این سریال از میان هنرمندان سعودی انتخاب شده‌اند. طبق پیش‌بینی‌ها، قرار است کار ساخت سریال ظهور جادوگران اواخر سال جاری میلادی به پایان برسد و پخش آن نیز از اوایل ۲۰۲۳ از «شبکه شاهد» آغاز شود.

پیش‌تر، زینب ابوالسماء، مدیر اجرایی شبکه ام‌بی‌سی، گفته بود سریال ظهور جادوگران محصولی بومی با چهره‌های جدید و شناخته‌شده و با استفاده از فناوری‌های بسیار بالا است.

مجموعه «داستان‌های باغ‌های عربستان» که سریال «ظهور جادوگران» بر اساس اقتباسی از آن در حال ساخت است، از سال ۲۰۱۵ تاکنون در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های کشورهای جهان عرب قرار داشته است. این مجموعه داستان روایتی ترسناک و فانتزی از رقابت دو زن در عربستان باستان است که گروهی از جادوگران را به خدمت می‌گیرند و نبردی میان آنان رخ می‌دهد.

بیشتر از فیلم