محصول جدید بیتس با همکاری کیم کارداشیان

 این هدفون‌های توگوشی قرار است سهولت استفاده و کاربردی بودن را ترکیب کند

حاصل همکاری کیم کارداشیان و شرکت تولید کننده هدفون های بی‌سیم این هفته به بازار خواهد آمد.

اغلب محصولاتی که کیم کارداشیان در طراحی و فروش آن‌ها نقش دارد یک عامل مشترک دارند و آن سادگی و استفاده از رنگ‌های خنثی است.

کارداشیان از محصولات لباس‌زیر اسکیمز گرفته تا خط تولید محصولات مراقبت از پوست خود با نام Sknn by Kim که به تازگی راه‌اندازی شده، راهی برای ساده‌سازی ملزومات زیبایی روزمره یافته است.

 جدیدترین سرمایه‌گذاری او از روز سه‌شنبه ۱۶ اوت در دسترس خواهد بود؛ همکاری با Beats Fit Pro بر روی سه هدفون بی‌سیم که هر کدام رنگی از مجموعه رنگی خنثی کارداشیان دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 این هدفون‌های توگوشی قرار است سهولت استفاده و کاربردی بودن را ترکیب کند، درست مثل لباسی که با هر چیزی که می‌پوشید هماهنگ می‌شود.

کیم دراین‌باره می‌گوید: «این مفهوم از عشق من به گلچین رنگی خنثی زاده شد، اما همچنین می‌خواستم نشان دهم که فناوری نیز به اندازه لباس بخشی از سبک زندگی است. من معتقدم وسایلی که هر روز می‌پوشیم [و استفاده می‌کنیم]، از جمله هدفون، باید راحت و بی‌دردسر باشند...من یکی از اولین افرادی بودم که Beats Fit Pro را در سال گذشته امتحان کردم. آن‌ها آن‌قدر راحت هستند که فراموش می‌کنم که حتی آن‌ها را با خود دارم.»

کیم در ادامه گفت: «به شکل سنتی اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی به صورت پیش‌فرض سیاه یا سفید هستند؛ اما من می‌خواستم از ویژگی‌های رنگ های خنثی استفاده کنم، چون هدفون‌ها واقعا لوازم جانبی فناوری‌محورند که در واقع پوشیدنی هستند. این مجموعه برای افرادی است که به ظاهری تک‌رنگ یا سراپا کمینه‌گرا (minimal) علاقه دارند. من آن‌ها را تقریبا با همه‌چیز می‌پوشیدم، چرا که با بسیاری از رویکردهای مختلف روز من هماهنگ بودند، حتی می‌توانستم آن‌ها را با محصولات لباس‌زیر اسکیمز هم استفاده کنم. آن‌ها آن‌قدر شیک هستند!»

بیشتر از زندگی