کیت ماس مدل لباس‌ زیر اسکیمز کیم کارداشیان می‌شود

«او یک نماد شیک‌پوشی است که معرف نسلی از سبک خوش‌پوشی است»

کیت ماس، مدل بریتانیایی- LOIC VENANCE / AFP

کیت ماس به عنوان سفیر جدید لباس‌های راحتی و لباس زیر اسکیمز، نشان تجاری متعلق به کیم کارداشیان، معرفی شده است.

این خبر دو هفته پس از آن اعلام می‌شود که ماس و کارداشیان که اولین بار در سال ۲۰۱۴ ملاقات کردند، با هم به سفر رم رفتند و از واتیکان دیدار کردند و بعد با ليلا گریس ماس، دختر کیت ماس، از آنجا خارج شدند.

کیم کارداشیان خبر همکاری با ماس را با انتشار عکس‌هایی از او در اینستاگرام و توییتر در حالی که دو مدل از لباس‌های زیر اسکیمز را به تن داشت، اعلام کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

او نوشت:‌ «معرفی می‌کنم: ماس برای اسکیمز. اولین بار کیت را با معرفی ریکاردو تیسکو در سال ۲۰۱۴ ملاقات کردم و فورا شیفته شوخ‌طبعی و زیبایی اصیل و کلاسیک او شدم و از آن زمان با هم دوستیم.»

کارداشیان نوشت:‌ «او یک نماد شیک‌پوشی است که معرف نسلی از سبک خوش‌پوشی است. مفتخرم که او را به عنوان چهره جدید اسکیمز برای تابستان پیش رو معرفی می‌کنم!»

کیم کارداشیان پیش‌تراعلام کرده بود که تامین لباس‌های زیر، لباس‌های راحتی و پیژامه و لباس خواب ورزشکاران زن تیم ایالات متحده آمریکا در المپیک توکیو و همچنین مسابقات پاراالمپیک با اسکیمز خواهد بود. این تولیدکننده لباس روز دوشنبه، مجموعه پوشاک «تیم آمریکا» را برای خرید عموم در دسترس قرار داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیم کارداشیان، کارآفرین و ستاره سرشناس دنیای مجازی، در دهه گذشته با نشان‌های تجاری اسکیمز و لوازم زیبایی کی‌کی‌دبلیو، امپراتوری تجاری خود را گسترش داده است. قرار است «کی‌کی‌دبلیو بیوتی»‌ از اول ماه اوت در یک قالب تجاری جدید عرضه شود و به اصطلاح «ری‌برند» شود.

کارداشیان در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه‌ای از ماس ستایش کرده و گفته بود:‌ «شیفته خط‌ چشم‌های دنباله‌دار و موی نامرتب او هستم؛ اینکه چقدر بی‌تکلف و در عین حال مرتب است. سبک لباس پوشیدنش ساحلی و نامرتب است و در عین حال شیفته زرق‌وبرق او هستم.»

ماس به تازگی در مسابقه نهایی فوتبال یورو۲۰۲۰  شامگاه یکشنبه در استادیوم ومبلی لندن دیده شد. او و لیلا در کنار دیوید بکهام و پسر و دخترش کروز و هارپر و همچنین تام کروز و استورمزی، رپر بریتانیایی، در استادیوم نشسته بودند.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی