هتل زنجیره‌ای هزینه خالکوبی کارکنان خود را می‌پردازد

مسئولان این هتل می‌گویند می‌خواهند نشان دهند که برای فردیت کارکنان خود ارزش قائلند

جموعه‌هتل‌های روبی در آلمان تصمیم گرفته است با ارائه خالکوبی رایگان به کارکنانش، کارکنان بیشتری جذب کند - Pexels

در دنیای پس از همه‌گیری کووید-۱۹، رقابت بر سر جذب بیشترین مشتری‌ها بین ارائه‌دهندگان خدمات مسافرتی بالا گرفته است. در این میان،‌ داشتن کارمندان جذاب و باروحیه، یکی از نکته‌های اصولی است. 

با در نظر گرفتن این موضوع، مجموعه‌هتل‌های روبی در آلمان تصمیم گرفته است با ارائه خالکوبی رایگان به کارکنانش، کارکنان بیشتری جذب کند و در عین حال آنها را به یکی از جذابیت‌های گردشگری تبدیل کند.

به گزارش سی‌ان‌ان، هتل‌های روبی که ۱۶ شعبه در سراسر اروپا دارند، به افراد جدید متقاضی کار در این هتل‌ها تا سقف ۵۰۰ یورو اجازه می‌دهد که خدماتی مانند خالکوبی، پیرسینگ یا کوتاه کردن مو به شیوه‌های جدید را انجام دهند؛ البته به شرط این که شش ماه از فعالیتشان در هتل گذشته باشد. 

گزارش‌ها حاکی است که با گذشت بیش از یک ماه از آغاز این طرح، درخواست‌های کار در این مجموعه‌هتل ۲۵ درصد افزایش یافته است، آن هم در شرایطی که اکنون تعطیلات تابستانی در اروپا است و جستجوی چندانی برای فرصت‌های شغلی انجام نمی‌گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یوتا شویور، معاون منابع انسانی هتل‌های رابی درباره انگیزه این طرح گفت: «با توجه به کمبود فعلی کارکنان در صنعت هتلداری در سراسر اروپا، ما با این ایده توانستیم نتیجه بسیار رضایت‌بخشی کسب کنیم.»

او تاکید کرد که این کمپین قصد دارد کارکنانی را جذب کند که برای شخصیت، روح و فردیت خود ارزش قائل‌اند.

به گفته شویور، هتل روبی می‌خواهد کارمندانش را تشویق کند که داستان موفقیت فردی خود را خلق کنند، شخصیت خود را نشان دهند و آن را در محل کار به نمایش بگذارند.

او  که خودش نیز خالکوبی دارد، افزود: «ما افراد با شخصیت متمایز را دوست داریم و می‌خواهیم آنها را به مجموعه خود راه بدهیم. ترکیب شخصیت‌های فردی چیزی است که موفقیت مجموعه ما را رقم می‌زند.»

این مسئول بخش منابع انسانی هتل روبی ادامه داد: «خالکوبی، پیرسینگ و مدل مو چیزهای بسیار شخصی و منحصر به فردی دانسته می‌شوند. این نشانه‌ها در هر فردی معنی متفاوتی دارند. ما معتقدیم هر کارمندی می‌تواند و باید خودش باشد. با این که بسیاری از شرکت‌ها فقط ادعا می‌کنند که برای هویت فردی کارکنانشان ارزش قائلند، ما با این ایده جدید، چنین شعاری را در عمل ثابت می‌کنیم.»

او تاکید کرد که این ایده تا پایان سال ادامه خواهد داشت و با استقبال بسیار زیادی که انجام شده، خالکوبی، پیرسینگ و کوتاهی موی کارکنان تازه‌استخدام‌شده با هزینه این هتل زنجیره‌ای انجام می‌شود.

بیشتر از جهان