جرقه اختلاف بین تن‌هاگ و رونالدو

سرمربی منچستریونایتد از رونالدو به دلیل ترک ورزشگاه انتقاد کرد

این ستاره پرتغالی همراه منچستریونایتد به اردوی آسیایی نرفت تا برای فصل آینده تیم جدیدی پیدا کند ولی در نهایت، مجبور شد به تمرین‌های این تیم بازگردد‌ـ GLYN KIRK / AFP

کریستیانو رونالدو روزهای سختی را می‌گذراند. این ستاره پرتغالی همراه منچستریونایتد به اردوی آسیایی نرفت تا برای فصل آینده تیم جدیدی پیدا کند ولی در نهایت، مجبور شد به تمرین‌های این تیم بازگردد. او می‌خواست برای تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان حاضر باشد ولی حالا باید با منچستریونایتد در لیگ اروپا به میدان برود و می‌داند که تیمش در میان مدعیان اصلی لیگ برتر انگلستان قرار ندارد.

اریک تن‌هاگ، سرمربی جدیدی منچستریونایتد، در این مدت همیشه حامی رونالدو بود و تاکید می‌کرد که برای فصل آینده به او امید بسته است، ولی یک اتفاق باعث شد که این مربی هلندی برای اولین بار مقابل بازیکن شماره ۷ تیمش قرار گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رونالدو یکشنبه در بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو، برای اولین بار در دوره تن‌هاگ برای یونایتد بازی کرد ولی پیش از پایان بازی، ورزشگاه را ترک کرد. عکسی که از رونالدو و دیه‌گو دالو در خارج از ورزشگاه منتشر شد، در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت و تن‌هاگ را وادار به واکنش کرد. او بدون نام بردن از این بازیکنان، به رسانه هلندی آ.د. (AD) گفت: «قطعا از چنین رفتاری چشم‌پوشی نمی‌کنم. این حرکت قابل قبول نیست. برای همه بازیکنان. ما یک تیم‌ایم و شما باید تا پایان مسابقه بمانید.»

رونالدو فصل گذشته بهترین گلزن منچستریونایتد بود؛ با این حال، سایه‌اش بر سر سولشر و رانگنیک، سرمربیان تیم، سنگینی می‌کرد؛ ولی به نظر می‌رسد که تن‌هاگ حاضر نیست به فوق‌ستاره پرتغالی اختیارهای اضافه‌ای بدهد و نظم تیمش را قربانی کند.

ساموئل لاک‌هرست، نویسنده روزنامه منچستر ایونینگ نیوز که به خبرهای باشگاه منچستریونایتد می‌پردازد، در توییتر نوشت: «اگر رونالدو باقی بماند، مثل فصل گذشته روی سرمربی تیم سایه نمی‌اندازد. تن‌هاگ مدام مصاحبه می‌کند و مواضعش درباره مشاهداتش را به‌صراحت بیان می‌کند. او از رختکن ترسی ندارد. اقتدار او به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد برقرار شده است.»

گفته می‌شد که یکی از دلایل ضعف منچستریونایتد در فصول گذشته موقعیت متزلزل سرمربی بود و برای همین، باشگاه تصمیم گرفت از تن‌هاگ کاملا حمایت کند. از طرف دیگر، باشگاه می‌داند که آینده تیم به تن‌هاگ بستگی دارد؛ در حالی که از قرارداد رونالدو ۳۷ ساله فقط یک سال دیگر باقی مانده است و او در برنامه‌های بلندمدت باشگاه جایی ندارد. البته دستمزد ۴۹۰ هزار پوند در هفته رونالدو نیز رقم قابل‌توجهی است و نمی‌توان از این مهاجم به‌سادگی چشم‌پوشی کرد.

اولین بازی منچستریونایتد در فصل جدید، روز یکشنبه و مقابل برایتون است و باید دید تن‌هاگ درباره رونالدو چه تصمیمی می‌گیرد.

بیشتر از فوتبال