تابوت طلایی و گل‌های سرخ: «تجلیل از زندگی» ایوانا ترامپ

مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ با حضور تمام اعضای خانواده برگزار شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، ملانیا همسرش و پسرانش بارون، اریک و دونالد جونیور روز چهارشنبه در مراسم تشییع‌جنازه ایوانا در منهتن یاد او را گرامی داشتند.

رئیس جمهور سابق ایالات‌متحده درحالی‌که کت‌وشلوار مشکی به تن داشت، در میان تدابیر شدید امنیتی به کلیسای کاتولیک سنت وینسنت فرر در آپر ایست ساید وارد شد. ده‌ها نفر از عزاداران نیز در پیاده‌روی بیرون کلیسا جمع شده بودند تا به این زن تاجر ۷۳ ساله که هفته گذشته درگذشت، ادای احترام کنند.

ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر به همراه تیفانی ترامپ در این مراسم حضور داشتند. لارا ترامپ، همسر اریک، همچنین دختر نوجوان دونالد جونیور، کای ترامپ قرار بود در مراسم چندکلمه‌ای صحبت کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حدود ۱۰۰ عزادار در داخل کلیسا که به‌افتخار ایوانا با گل رز قرمز تزئین شده بود نشسته بودند. خانواده ترامپ از دوستان و آشنایان خواستند به جای خرید دسته گل، هزینه آن را به خیریه‌ای که کارش سروسامان دادن سگ‌های بی‌سرپرست است، کمک کنند.

مراسم تشییع‌جنازه در دعوت‌نامه به عنوان «تجلیل از زندگی» نامیده شده و عکسی از ایوانا که زمانی اسکی‌بازی ماهر بود، با چوب‌های اسکی‌اش روی آن چاپ شده بود.

نزدیکان ایوانا به خبرنگاران گفتند که این مدل سابق و نیویورکی مشهور که ازدواج پر سر و صدایش با دونالد ترامپ سرمایه‌دار املاک و مستغلات آن‌ها را به عنوان یک زوج قدرتمند در دهه ۱۹۸۰ نیویورک تثبیت کرد، در هفته‌های اخیر پیش از مرگش به دلیل مشکلاتی که در ناحیه لگن داشت در راه رفتن دچار مشکل شده بود.

ایوانا به دلیل سقوط از پله‌های خانه‌اش دچار «جراحات ضربه‌ای شدید» شده و پزشکی قانونی مرگ او را تصادفی اعلام کرد.

ازدواج ایوانا و ترامپ به مدت ۱۵ سال ادامه یافت و در سال ۱۹۹۰ با برملا شدن رابطه دونالد ترامپ و معشوقه آن زمانش مارلا میپلز، به طلاق انجامید. ایوانا مادر سه فرزند از پنج فرزند ترامپ بود.

بیشتر از زندگی