برادرزاده ترامپ پس از انتشار کتاب خاطرات خانواده‌اش، آپارتمان ۷ میلیون دلاری خرید

مری ترامپ در آخرین کتابش به نام «قضاوت»، نحوه مدیریت همه‌گیری کرونا در دولت ترامپ را بررسی کرده است

کتاب مری ترامپ با عنوان «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کرد»، در همان روز اول انتشار نزدیک به یک میلیون نسخه فروخت- STEPHANIE KEITH/ AFP

طبق برخی گزارش‌ها، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس ‌جمهوری سابق آمریکا، و نویسنده کتاب خاطرات پرفروش خانواده ترامپ، ۷ میلیون دلار برای خرید آپارتمانی در محله سوهو در شهر نیویورک پرداخته است.

بنا به گزارش وال استریت ژورنال، این مجتمع آپارتمانی مجلل در شماره ۵۶۵ بروم را رنزو پیانو، معمار ایتالیایی برنده جایزه پریتزکر، طراحی کرده است. واحد آپارتمانی خریده‌شده حدود ۲۲۰ مترمربع مساحت دارد و دارای سه اتاق خواب است.

این مجتمع را شرکت املاک و مستغلات ایتالیایی بیتزی اند پارتنرز دولوپمنت (Bizzi & Partners Development) با مشارکت آرونوو دولوپمنت (Aronov Development) و هالپرن ری‌یل استیت ونچرز (Halpern Real Estate Ventures) ساخته است.

بنا بر گزارش‌ها، امکانات این ساختمان شامل نگهبانی ۲۴ ساعته و لابی حضوری، راهرو خصوصی و ورودی با پارکینگ خودکار، استخر شنای سرپوشیده ۱۷ متری، مرکز تناسب اندام، و اسپا با سونا و اتاق بخار است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم ترامپ که در سال ۲۰۲۰، در همان روز اول انتشار کتابش با عنوان «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کرد»، نزدیک به یک میلیون نسخه‌اش به فروش رفت، از منتقدان صریح خویشاوند اکنون بیگانه‌اش بوده است.

زمانی که این کتاب در ژوییه ۲۰۲۰ منتشر شد، رئیس‌جمهوری سابق در توییتی گفت که مری ترامپ «برادرزاده‌ای است که به‌ندرت دیده می‌شود، اطلاعات کمی درباره من دارد، و درباره والدین شگفت‌انگیز من (که نمی‌توانستند او را تحمل کنند!) و من حرف‌های نادرستی می‌‌زند.»

خانم ترامپ، که روان‌شناسی ۵۶ ساله است، در آخرین کتاب خود به نام «قضاوت» (The Reckoning) که در اوت ۲۰۲۱ منتشر شد، نحوه مدیریت همه‌گیری کرونا در دولت ترامپ را بررسی کرده است، آن هم در زمانی که به گفته او، ایالات متحده آمریکا «بسیار آسیب‌پذیر» و دموکراسی «در لبه پرتگاه بود‌ــ تجربه آمریکا در آستانه شکست بود».

خانم ترامپ پس از انتشار کتاب جدیدش، در مصاحبه‌هایی گفت زمان آن رسیده است که رسانه‌ها «فاشیست» خواندن حزب جمهوری‌خواه و رئیس ‌جمهوری سابق را شروع کنند.

این خانم روان‌شناس در کتابش می‌گوید: «بحث در مورد اینکه آیا دونالد را فاشیست خطاب کنیم یا نه، مثل کشمکش چند‌ ساله رسانه‌ها برای روشن کردن این است که دروغ‌های او را باید دروغ بخوانند یا نه.»

© The Independent

بیشتر از جهان