اجرای گروه وست‌لایف در ریاض و ابوظبی برای نخستین‌بار

گروه وست‌لایف پیش از این در سالن کوکاکولا دبی روی صحنه رفته بود

گروه پسران وست‌لایف تنها گروهی نیست که قرار است امسال در ابوظبی اجرا داشته باشد - instagram/westlife

گروه موسیقی وست‌لایف قرار است برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ در امارات متحده عربی اجرای زنده داشته باشد. با این خبر طرفداران این گروه ایرلندی از هم‌اکنون برای رفتن به کنسرت خودشان را آماده می‌کنند و هیجان‌زده‌اند.

تاریخ برگزاری تور The Wild Dreams این گروه مشهور چهار نفره که بعد از الویس پریسلی و بیتل‌ها، با داشتن ۱۴ تک آهنگ شماره یک جدول و فروش بیش از ۵۰ میلیون نسخه از آلبوم‌ها و تک آهنگ‌ها، جایگاه یکی از بهترین گروه‌های موسیقی را در تاریخ بریتانیا به نام خود ثبت کرده‌اند، در ریاض، چهارشنبه ۲۸ سپتامبر، و در ابوظبی، پنجشنبه ۲۹ سپتامبر، اعلام شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گروه وست‌لایف، اوت سال ۲۰۱۹ نیز در امارات متحده عربی و در سالن کوکاکولا دبی که آن زمان به‌تازگی افتتاح شده بود، برای اجرای بهترین آهنگ‌ها به همراه دو تک آهنگ تازه روی صحنه رفته بود.

طرفداران این گروه موسیقی پاپ محبوب در ابوظبی و ریاض امسال می‌توانند منتظر شنیدن بهترین آهنگ‌های این گروه، ازجمله دوباره قسم می‌خورم (Swear It Again)، چیزی که مرد را می‌سازد (What Makes A Man)، دنیای خود ما (World of Our Own) و پرواز بدون بال (Flying Without Wings) باشند که شن فیلن، مارک فیلی، نیکی برن و کین ایگن آن‌ها را اجرا خواهند کرد.

اما هنوز محل اجرا تایید نشده است و تاریخ عرضه بلیت و قیمت آن را نیز اعلام نکرده‌اند.

گروه پسران وست‌لایف تنها گروهی نیست که امسال قرار است در ابوظبی اجرا داشته باشد. بجز انواع جشنواره‌های موسیقی برنامه‌ریزی‌شده، اجراهای طنز، پانتومیم و نمایش فیلم، مردم ابوظبی در انتظار برنامه‌های هیجان‌انگیزتری هم خواهند بود.

ازجمله دیگر ستارگان بزرگ دنیای موسیقی که حضورشان در پایتخت امارات متحده عربی تایید شده است می‌توان به گروه مستقل پاپ راک بریتانیایی کایزر چیفز Kaiser Chiefs و لئام گلگر، رهبر گروه راک اوئیسیز Oasis و هنرمند بزرگ ایتالیایی، آندریا بوچلی اشاره کرد که به ترتیب در ماه اکتبر و نوامبر در سالن اتحاد آرنا اجرا خواهند داشت.

 

بیشتر از زندگی