مسافر تمام لباس‌هایش را پوشید تا پول اضافه بار ندهد

جل رودریگز: «خیلی گرم بود»

facebook/gel.rodriguez

مسافری که وزن چمدانش بیش از حد مجاز در فرودگاه بود، از یک روش ابتکاری برای جلوگیری از پرداخت هزینه های سنگین اضافه بار استفاده کرد.

جل رودریگز از شهر داوائو در فیلیپین تصمیم گرفت هرچه که می تواند لباس های بیشتری بپوشد و ادعا کرد این چند لایه لباس پوشیدن 2.5 کیلوگرم از وزن بار او کم کرد.

او تصویری از خودش را در فیس بوک منتشر کرد. در این تصویر دیده می شد او حداقل سه جفت شلوار و هفت تاپ پوشیده است. این پست پربیننده شد و 20 هزار بار به اشتراک گذاشته شد و 32 هزار نفر به آن واکنش نشان دادند.

وقتی کارمند شرکت هواپیمایی پشت پیشخوان گفت: «اضافه بار داری، ساک دستی بیش از هفت کیلو مجاز نیست».

من: «اشکال نداره! چالش کاهش چمدان از 9 کیلوگرم تا 6.5 کیلوگرم پذیرفته شد».

نظردهندگان این اقدام را "درخشان"، "بکر" و "نبوغ آمیز" خواندند.

با این حال، وقتی از او سئوال شد كه آیا او این كار را دوباره انجام خواهد داد، رودریگز به "وایس" گفت: «شاید نه. واقعاً داغ بود من به افراد دیگر توصیه نمی کنم این کار را انجام دهند».

خانم رودریگز اولین مسافری نیست که تلاش کرده به سیستم کلک بزند.

در سال 2018، یک مسافر خطوط "ریان ایر" وقتی که به سیاست جدید چمدان های دستی این خط هوایی به سبکی مبتکرانه، اگر نگوییم نامرسوم و غیرعادی، کلک زد، ویدیوی او پربیننده شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لی سیمینو 30 ساله که حاضر نبود به هنگام پرواز به بلفاست هزینه بیشتری برای ساک دوم بپردازد، یک کت قدیمی را به یک چمدان پوشیدنی تبدیل کرد.

او یک کت بژ قدیمی را به خیاط محلی خود داد و از او خواست که آن را برایش سفارشی با جیب و قسمت های مختلف آستردوزی کند.

ایده این بود که کلیه محتویات یک چمدان کوچک داخل کابینی را داخل قسمت های مختلف توی کت و آسترش قرار دهد. کیف وسایل بهداشتی و همچنین چندین شورت برای تهیه فضای اضافی به داخل آن دوخته شد.

او به ایندیپندنت گفت: «مشکل امنیتی وجود نداشت. من فقط کت را در دستگاه بازرسی گذاشتم. هرچند بسیار نگران و مضطرب بودم، اما به ورودی رسیدم و سوار هواپیما شدم بدون کوچکترین مسئله ای».

او افزود: «در آینده در انجام این کار تردیدی نخواهم داشت یا توصیه می کنم دیگران نیز این کار را انجام دهند. هزینه آن زیاد نیست، اما لازم نیست منتظر بمانید تا ساک شما از انتهای دیگر هواپیما تخلیه شود. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از جهان