رابطه عاشقانه بردلی کوپر و هما عابدین

این دو پیش از این به صورت جداگانه در شب نشینی مد موزه متروپولیتن حضور یافته بودند

 عابدین از والدینی هندی و پاکستانی در آمریکا به دنیا آمد-Getty Images via AFP

بردلی کوپر، بازیگر و کارگردان ۴۷ ساله و هما عابدین، ۴۵ ساله، «چند ماه» است که با یکدیگر قرار می‌گذارند. عابدین که در عرصه سیاست چهره جوان اما مشهوری است در جریان کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۷ توسط نشریه ووگ «سلاح مخفی هیلاری کلینتون» نامیده شده بود.

کیم کارداشیان قبلا گفته بود لباس سیاه یکسره‌اش در شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ۲۰۲۱ باعث شد نتواند از پیت دیویدسون (دوست‌پسر فعلی‌اش) شماره بگیرد؛ اما احتمالا لباس عجیب‌وغریب چیزی نبود که جلوی معرفی شدن کوپر و عابدین به هم را بگیرد. البته طبق گزارش نشریه «صفحه شش» که این خبر را منتشر کرده سردبیر ووگ که شاید خیلی از ما او را به اخلاق گرم و صمیمی‌اش نشناسیم در این امر خیر دخیل بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کوپر و عابدین هر دو به‌طور جداگانه در مراسم شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ۲۰۲۲ در شهر نیویورک در تاریخ ۲ مه شرکت کردند و شاید اگر این رابطه ادامه پیدا کند سال آینده با هم جلوی دوربین‌ها لبخند بزنند.

یک منبع نزدیک به عابدین به نشریات گفته است: «آن‌ها برای یکدیگر عالی هستند. هم اهل قدرت هستند و هم سیاست و امور انسانی».

کوپر یک دختر ۵ ساله به نام لی دوسن با دوست‌دختر سابقش ایرینا شایک دارد. او و مدل ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۹ پس از چهار سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

عابدین، دستیار طولانی‌مدت هیلاری کلینتون، پسری ۱۰ ساله به نام جردن با همسر سابقش، آنتونی واینر، نماینده سابق کنگره، دارد‌.

سال گذشته، عابدین در کتاب خود (Both/And: A Life in Many Worlds)  درباره رسوایی‌های جنسی واینر و چگونگی تاثیر این جنجال بر کارزار ریاست‌جمهوری کلینتون در سال ۲۰۱۶ صحبت کرد. او در مصاحبه‌ای در اکتبر با شبکه سی‌بی‌اس گفت که «تمام حقیقت» درباره خیانت‌ها و اشتباهات واینر را فهمیده و افزود: «من آن را هضم کردم و از آن گذشتم و برای او آرزوهای خوب دارم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Huma Abedin (@humaabedin)

عابدین از والدینی هندی و پاکستانی در آمریکا به دنیا آمد. پدی و مادر او هر دو تحصیلات دانشگاهی داشته و در امور فرهنگی و سیاسی بسیار فعال بودند. عابدین علاوه بر تجربه زندگی در کشورهای مختلف و تحصیلات

کوپر نیز که در حال حاضر در حال فیلم‌برداری فیلم بعدی خود (Maestro) که کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد، است، قبلاً در مورد بزرگ کردن فرزندش با شایک صحبت کرده بود.

شایک در سپتامبر به مجله HIGHStyle گفت که کوپر «پدری تمام عیار و کاملا دخیل است». او در سال ۲۰۲۰ به ووگ بریتانیا درباره رابطه قبلی خود با کوپر گفت: «من فکر می‌کنم ما خیلی خوش‌شانس بوده‌ایم که آنچه را که با یکدیگر داشتیم تجربه کردیم.»

بیشتر از زندگی