مایکل جردن؛‌ مهمان ویژه مسابقات اتومبیل‌‌رانی

ستاره مشهور بسکتبال آمریکا در ۵۹ سالگی همچنان مشغول خوش‌گذرانی و حضور در رویدادهای ورزشی است

جردن عشق به بسکتبال را کنار نگذاشته است و صاحب تیمی در لیگ برتر بسکتبال به نام «هورنتز» است -- AFP /MARK THOMPSON 

مایکل جردن ۵۹ ساله بهترین بسکتبالیست تاریخ این ورزش شناخته می‌شود، اما حالا که دوران حضورش در استادیوم‌ها به سر رسیده است، خبر خوش‌گذرانی‌ها و حضور اجتماعی‌اش همچنان باعث توجه هواداران است.

در آخرهفته گذشته، جردن در شهر نشویل در ایالت تنسی بود؛ شهری که در جایگاه یکی از مراکز اصلی موسیقی آمریکا، به خوش‌گذرانی معروف است و این روزها میزبان مسابقات اتومبیل‌‌رانی جام ناسکار موسوم به «الی ۴۰۰» نیز بود. 

ستاره سابق تیم «بولز شیکاگو» البته فقط برای خوش‌گذرانی به نشویل نرفته بود. او مثل بسیاری از چهره‌های مشهور دیگر در آمریکا، نشان تجاری برای «تکیلا» به نام «سینکورو» راه‌انداخته است و در همین قالب بود که در آستانه مسابقات ناسکار، مهمانی در نشویل ترتیب داد که خودش چهره اصلی مهمانی بود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فیلم‌هایی از این مهمانی در رسانه‌های اجتماعی پخش شده‌ است و به‌صورت وسیع دست به دست می‌شود؛ به ویژه رقصیدن مایکل جردن با زنی ناشناس.

جردن حضوری فعال در مسابقه اتومبیل‌‌رانی دارد و خود صاحب و مدیر یک تیم حرفه‌ای اتومبیل‌‌رانی به نام «بیست و سه یازده» است که در مسابقات جام ناسکار شرکت می‌کند. شریک او در مالکیت و مدیریت این تیم، دنی هملین، راننده معروف است. در عکس‌هایی که از جردن منتشر شده است، او را در کنار بوبا والاس و کرت بوش، بازیکنان تیمش، می‌بینیم.

در سایر عکس‌هایی که منتشر شده است، او در «هتل گرجوئت» مشهور نشویل است که با اریک چرچ، ستاره موسیقی سبک کانتری آمریکا، تکیلای «سینکورو» می‌نوشند. 

جردن عشق به بسکتبال را کنار نگذاشته است و صاحب تیمی در لیگ برتر بسکتبال به نام «هورنتز» در شهر شارلوت آمریکا است.

این عکس‌ها البته باعث واکنش‌های آتشین هواداران هم شده است؛ از جمله یکی از هواداران که نوشته است دیدار با جردن جزو بزرگ‌ترین آرزوهای زندگی او است. زیر همان عکس، یکی از ساکنان نشویل هم ابراز ناراحتی کرده است: ‌«مایکل جردن در نشویل بود!؟‌ چطور شد که چنین چیزی را از دست دادم؟!»

بیشتر از ورزش