ادای احترام کیت میدلتون به ارتش بریتانیا در روز نیروهای مسلح

روز نیروهای مسلح بریتانیا هر سال در اواخر ماه ژوئن جشن گرفته می‌شود

دوشس کمبریج شخصا و با به اشتراک‌گذاری چندین عکس روز نیروهای مسلح را تبریک گفت - Instagram/dukeandduchessofcambridge

روز نیروهای مسلح در اواخر ژوئن هر سال به پاس خدمات مردان و زنان ارتش در بریتانیا جشن گرفته می‌شود.

به همین مناسبت کیت میدلتون، روز شنبه ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲، در صفحه اینستاگرام و توییتر دوک و دوشس کمبریج شخصا با به اشتراک‌گذاری چندین عکس به همراه یک پیام صمیمی این روز را تبریک گفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوشس کمبریج که هفته گذشته زادروز ۴۰ سالگی همسرش، شاهزاده ویلیام را جشن گرفت، در متن آلبوم نوشت: «امروز و در روز نیروهای مسلح، من و ویلیام می‌خواهیم به همه مردان و زنان بی‌باکی که در گذشته و حال چه در نیروهای زمینی، چه دریایی و چه هوایی ارتش، اینجا در بریتانیا و در سراسر جهان خدمت کرده‌اند، ادای احترام کنیم. از شما و خانواده‌هایتان برای حفظ امنیتمان ممنونم.»

عکس‌های آلبومی که دوشس کمبریج با نزدیک به ۱۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، او را در نوامبر سال ۲۰۲۱ و در جریان بازدید از پایگاه آموزشی پیربرایت (Pirbright Training Academy) که در آنجا با شیوه آموزش سربازان آشنا شد نشان می‌دهند.

کیت میدلتون که تقریبا در تمامی عکس‌ها لبخند به لب دارد، جایی با کلاه ایمنی در پشت تانک و جایی با لباس نظامی و دستکش چرمی در حال کار با یک اسلحه نظامی دیده می‌شود. در دیگر عکس‌ها او را در کنار کارکنان ارتش بریتانیا و در حال گفت‌وگو با آن‌ها می‌بینیم.

کیت میدلتون، دوشس کمبریج که لقب خود را از شهر کمبریج و بر اساس رسم دیرینه خانواده سلطنتی بریتانیا بعد از ازدواج با شاهزاده ویلیام کسب کرده است، در ادامه این پست نوشت:

«سال گذشته افتخار این را پیدا کردم که با ارتش بریتانیا وقت بگذارنم تا بتوانم درباره شیوه آموزش کارکنان و نیروهای تازه بدانم. اینکه از نزدیک توانستم نقش‌های مهم و متنوعی را که ارتش هر روز در حال پیاده‌سازی آن‌ها است ببینم، شگفت‌انگیز بود و مشتاقانه در انتظار کشف جزئیات بیشتر درباره نیروی دریایی و نیروی هوایی بریتانیا هستم.»

بیشتر از زندگی