پرده‌برداری از اولین پرتره رسمی دوک و دوشس کمبریج

این تصویر پرتره را که صندوق عکس سلطنتی کمبریج‌شر در سال ۲۰۲۱ سفارش داده بود، جیمی کورِت، هنرمند برنده جایزه، کشیده است

کیت میدلتون کفش‌های پاشنه‌داری مشابه کفش‌های شخصیت کری بردشاو در سریال «سکس و شهر» پوشیده بود‌ـ hiamag/ Instagram

کیت میدلتون در پرتره رسمی دوک و دوشس کمبریج از شخصیت کری بردشاو در سریال سکس و شهر (Sex and the City) الهام مد گرفته است.

روز ۲۳ ژوئن، این زوج سلطنتی در دیدار از موزه فیتزویلیام در کمبریج، از تصویر مشترک رسمی‌شان دیدن کردند. این تصویر پرتره را که صندوق عکس سلطنتی کمبریج‌شر در سال ۲۰۲۱ سفارش داده بود، جیمی کورِت، هنرمند برنده جایزه، کشیده است.

این تصویر تمام‌قد پدر و مادر مذکور را نشان می‌دهد که با افتخار کنار هم ژست گرفته‌اند و شاهزاده ویلیام کت‌و‌شلواری شیک به تن دارد و کراوات آبی زده است. همچنین، دوشس پیراهن بلند زمردی به تن دارد که طراحی ومپایرز وایف (The Vampire's Wife) (به قیمت ۱۵۹۵ پوند) است و همراهش سنجاق‌سینه مروارید ملکه را زده است. این پیراهن بلند با آستین سه‌ربع همچنین دارای سردوزی‌های براق و چین‌دار بود. کیت پیش‌تر در سال ۲۰۲۰، پیراهن فالکونتی سبز تیره‌ای را در تور سه‌روزه ایرلند پوشیده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیت برای تکمیل این پیراهن براق، یک جفت کفش پاشنه‌‌بلند مانولو بلنیک ساتن سبز رنگ به پا داشت- همان کفش‌های پاشنه‌داری که سارا جسیکا پارکر، شخصیت کری بردشاو در سریال «سکس و شهر» پوشیده بود.

کفش‌های پاشنه‌‌بلند ساتن جول باکل (۸۷۵ پوند) اولین بار در فیلم «سکس و شهر» در صحنه خواستگاری کری از آقای بیگ دیده شد.

البته این شخصیت مشهور به‌جای کفش پاشنه‌‌بلند ساتن سبز کیت، آبی لاجوردی انتخاب کرده بود.

روز پنجشنبه، زوج سلطنتی با جیمی کورت، هنرمند، ملاقات کردند تا از این تصویر پرتره در موزه فیتزویلیام پرده‌برداری کنند.

کورت گفت: «می‌خواستم ایشان را همان‌طور که راحت و دست‌یافتنی و در عین حال باشکوه و موقر ظاهر شده بودند نشان بدهم.» او افزود که این «فوق‌العاده‌ترین فرصت زندگی من بود که برای کشیدن این تصویر انتخاب شدم».

این پرتره به‌مدت سه سال در این موزه به نمایش گذاشته خواهد شد، و علاوه بر این، مدتی کوتاه در سال ۲۰۲۳، به گالری پرتره ملی (National Portrait Gallery) امانت داده می‌شود.

نمی‌توانم این فکر را از سرم بیرون کنم که چقدر دلم می‌خواهد کفش‌های عروسی‌ام کفش‌های آبی مانولو بلانیکس کری بردشاو باشد. می‌شود یک خیریه راه بیندازم که برایم ۹۰۰ پوند جمع کند؟

- شارلوت (charhall@)  فوریه ۲۰۱۹

پرتره زوج سلطنتی در حالی به نمایش گذاشته می‌شود که گزارش‌ها حاکی از آن است که شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون مهمانی تولد مشترکی برای جشن ۴۰ سالگی‌شان در سال جاری برگزار خواهند کرد. دوک تولدش را ۲۱ ژوئن جشن گرفت اما هرگونه مهمانی را به پایان تابستان موکول کرده است. این زوج همچنین اجازه برگزاری مهمانی در قلعه وینزر یا سندرینگام را دریافت کرده‌اند.

اوایل ماه جاری، اعلام شد که شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در نظر دارند با خانواده‌شان از لندن به برکشر نقل مکان کنند. این زوج‌ــ که والدین شاهزاده جورج هشت ساله، شاهدخت شارلوت هفت ساله و شاهزاده لویی چهار ساله‌اند- محل سکونت اصلی‌شان را به ملک وینزر ملکه تغییر خواهند داد ولی همچنان خانه‌شان در لندن در کاخ کنزینگتون را نگه می‌دارند.

© The Independent

بیشتر از زندگی