نمایش مجموعه مردان پرادا در هفته مد میلان

ردیف اول مردان تماشاچی پرادا در میلان کم و کسری از مدل‌هایی که روی صحنه بودند نداشت

هفته مد میلان مردان خوشپوش از سراسر جهان را به سوی خود کشاند، از ثروتمندانی چون انور حدید گرفته تا بازیگران مشهوری چون رامی مالک.
با اشاراتی قدرتمند به کارهای قدیمی، خانه مد پرادا مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۳ را ارائه کرد که بسیاری از عناصر آشنا را برای مخاطبان جدید و جوان‌تر بازسازی می‌کند.
این نمایش که با مشارکت ادامه‌دار میوچا پرادا و راف سیمونز خلق شد، با کت‌وشلوارهای یک ردیف دکمه آغاز شد که راه را برای مجموعه‌ای که مدرن را با «رترو» ترکیب می‌کند باز کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لباس‌های یکسره با راه‌راه‌های افقی و همچنین شلوارک‌های چرمی مشکی با زیپی دوتایی، اشاراتی به دهه ۱۹۸۰ بود. با حضور پارچه‌های چهارخانه در این مجموعه که اکنون به کت‌های مردانه سبک که روی ژاکت‌های گاباردین و همان شلوارک های چرم پوشیده شده بود، یا پیراهن‌هایی که زیر کت‌های چرمی بلندتر پوشیده می‌شوند، تبدیل شده، سنگینی تاریخ بیشتر حس می‌شد.

مجموعه‌ای از لباس‌های یکسره جین شسته یقه دار و بی یقه که در برخی موارد به‌صورت شلوارک کوتاه شده بودند، مانند هوایی تازه در میان آن همه کت‌های تا زانو و چکمه‌های کابویی فرح‌بخش بود.
به عنوان نشانه‌ای از کشش نامتعارف پرادا، تماشاگران نمایش این خانه مد شامل بازیگران جیک جیلنهال و رامی مالک، بودند.
همچنین بازیگر جف گلدبلوم، مدل سابق پرادا، از مهمانان ردیف جلوی این نمایش بود. می‌شود گفت صف اول مردان تماشاچی پرادا در میلان کم و کسری از مدل‌هایی که روی صحنه بودند نداشت.

هفته مد مردان میلان از ۱۸ تا ۲۲ ژوئن برگزار شد.

بیشتر از مُد و زیبایی