همکاری گوچی و آدیداس در هفته مد میلان

گوچی فوریه امسال، پس از دو سال، به هفته مد میلان بازگشته است

در این مجموعه، از خطوط و نشان تجاری آدیداس همراه با نام گوچی در کلاه‌ها، کراوات،‌ کیف، تاپ‌های توری، دستکش، و کت و ‌شلوار‌ براق الهام‌گرفته از مد دهه ۸۰ میلادی استفاده شده است‌ـ MIGUEL MEDINA / AFP

گوچی، نشان تجاری در صنعت مد ایتالیا، روز جمعه با دفیله‌ای چشم‌نواز بار دیگر توجه‌ها را جلب کرد. این بار گوچی با آدیداس، شرکت تجاری در عرصه لباس‌های ورزشی، همکاری کرد و طرح‌های جدیدی را در هفته مد میلان به نمایش گذاشت. 

MIGUEL MEDINA / AFP

با آغاز همه‌گیری کرونا، صنعت مد و لباس هم از گزند این بحران در امان نماند. در سال ۲۰۲۰، هفته‌های نمایش مد مجازی شدند؛ اما با آغاز واکسیناسیون و سبک‌تر شدن مقررات قرنطینه، این صنعت نیز کم‌کم جان تازه‌ای گرفت. گوچی نیز در دو سال گذشته به نمایش مجازی طرح‌های خود بسنده کرد، اما امسال در فوریه ۲۰۲۲، پس از دو سال به هفته مد میلان بازگشته است.

MIGUEL MEDINA / AFP

در این مجموعه، از خطوط و نشان تجاری آدیداس همراه با نام گوچی در کلاه‌ها، کراوات،‌ کیف، تاپ‌های توری، دستکش، و کت و شلوار‌ براق الهام گرفته شده از مد دهه ۸۰ میلادی استفاده شده است. مجموعه‌ای پر از طرح‌ها و رنگ‌های متنوع که علاقه‌مندان به این دو نشان تجاری را به وجد می‌آورد. 

هفته مد میلان روز سه‌شنبه ۲۲ فوریه (۳ اسفند) آغاز شد و تا ۲۸ فوریه ادامه خواهد داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی