احتمال ترک بارسا، نتیجه جدایی پیکه از شکیرا

مدافع اسپانیایی ممکن است برای ادامه زندگی در کنار فرزندانش به میامی برود

ٖجدایی پیکه از شکیرا در شبکه‌های اجتماعی هم برای او گران تمام شده و تعداد دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام یک میلیون نفر کاهش یافته است- JOSEP LAGO / AFP

جرارد پیکه که به‌تازگی از همسرش شکیرا جدا شد، ممکن است بارسا را هم  پس از ۱۴ سال ترک کند. پیکه و شکیرا که یکی از باثبات‌ترین زوج‌های مشهور جهان بودند به‌تازگی پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و حاشیه‌های این اتفاق همچنان ادامه دارد.

گفته می‌شود شکیرا، خواننده کلمبیایی می‌خواهد دو فرزندش، میلان و ساشا را برای ادامه زندگی به میامی ببرد و پیکه که علاقه زیادی به آن‌ها دارد ممکن است برای زندگی به این شهر نقل مکان کند.

آلبرت لسان، خبرنگار اسپانیایی، در این باره گفت: «اطراف بارسلونا شنیده می‌شود پیکه که پدری نمونه است در صورت نقل مکان شکیرا و فرزندانشان به میامی برای زندگی به این شهر خواهد رفت، چرا که فرزندان برایش از بارسا مهم‌ترند.»

لسان اضافه کرد که ژاوی برای فصل آینده روی پیکه به‌عنوان مدافع اصلی حساب نمی‌کند و این موضوع هم روی تصمیم این مدافع موثر بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیاریو اسپورت هم در گزارشی خبر داد که ژاوی در ملاقات با پیکه این موضوع را با او در میان گذاشته است. ژاوی دلیل کنار گذاشتن پیکه از برنامه‌های اصلی‌اش را مشکلات بدنی و رفتار غیرحرفه‌ای او اعلام کرده است. مهم‌ترین مشکل پیکه از نگاه ژاوی این است که به‌دلیل تجارت‌های پرشمار و حاشیه‌های زندگی‌اش تمرکز کاملی روی فوتبال ندارد.

همچنین باشگاه به این مدافع ۳۵ ساله پیشنهاد داده که قراردادش که تا سال ۲۰۲۴ است را فسخ کند و از دستمزد ۴۰ میلیون پوندی‌اش بگذرد. البته مدافع اسپانیایی پیش از جدایی‌ از شکیرا اصرار داشت که در بارسا بماند و با کنار گذاشتن تعهدهای غیرورزشی‌اش روی فوتبال تمرکز کند.

به گزارش این روزنامه اسپانیایی، ژاوی برای جانشینی پیکه، ژول کونده را مد نظر دارد. مدافع فرانسوی تیم سویا که قیمتش حدود ۶۰ میلیون یورو برآورد می‌شود مورد توجه چلسی هم قرار دارد، ولی بارسا امیدوار است که بتواند او را جذب کند. آندرئاس کریستنسن، مدافع دانمارکی، هم بعد از پایان قراردادش با چلسی به‌عنوان بازیکن آزاد به خط دفاع بارسا اضافه می‌شود تا جا برای پیکه تنگ‌تر شود.

جدایی پیکه از شکیرا در شبکه‌های اجتماعی هم برای او گران تمام شده و تعداد دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام یک میلیون نفر کاهش یافته است. این در حالی است که در ۲۸ روز گذشته، تعداد دنبال‌کننده‌های شکیرا حدود دو و نیم میلیون نفر بیشتر شده است.

بیشتر از فوتبال