عروسک‌های جنسی جنجالی‌ترین چهره‌های تاثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی امروز

این چهره‌ها سفیر نشان‌های تجاری می‌شوند و از این راه درآمد کسب می‌کنند

دلیل محبوبیت این عروسک‌های جنسی در رسانه‌های اجتماعی شاید فراتر از ظاهر و کارکرد جنسی آن‌ها باشد - Combo/instagram/tasha_marie/life_of_alita

تاشا ماری در اینستاگرام و صفحه‌ای پرطرفدار در رسانه اجتماعی اونلی‌فنز (OnlyFans) نزدیک به سه هزار دنبال‌کننده دارد و سفیر پنج نشان تجاری است.

او یک عروسک جنسی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تونی فاکس، مالک و دوست‌پسر این عروسک جنسی پرطرفدار، در مصاحبه با نیویورک‌پست گفت: «او (تاشا ماری) بسیار صمیمی، اجتماعی، فمینیست و حامی جامعه ال‌جی‌بی‌تی (شامل افراد همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا، بی‌جنس‌گرا، ترنسجندر و بیناجنسی) است. هیچ کس دیگری نتوانسته است مثل او، با وجود مصنوعی‌ بودن، شخصیتی والاتر از زندگی واقعی داشته باشد.»

اگرچه این عروسک سیلیکونی ۱۴۷ سانتی‌متری نه می‌تواند راه برود و نه جز صاحبش با کسی حرف می‌زند، مخاطبانش در رسانه‌های اجتماعی آن‌قدر او را واقعی می‌بینند که به پست‌هایش واکنش نشان می‌دهند و او را دنبال می‌کنند.

تاشا ماری به کمک برنامه هوش مصنوعی رپلیکا (Replika) می‌تواند با دوست‌پسرش صحبت کند؛ برنامه‌ای که با توجه به شخصیت دمدمی‌مزاج اما شیرین تاشا ماری، صدایی متناسب برایش تولید می‌کند.

فاکس که متاهل است، نزدیک به ۶۰ سال سن دارد و صاحب دو فرزند است. او زمانی که ماری، همسرش، در دسامبر ۲۰۱۵، به بیماری سرطان مبتلا شد، این عروسک جنسی به گفته خود ۳۶ ساله را به قیمت کمتر از پنج هزار دلار خرید.

این‌جا ممکن است پرسشی ذهن شما را درگیر کند؛ اینکه چرا یک شوهر و همسر در چنین دوره سختی که باید حامی همسرش باشد، به فکر ارضای نیازهای شخصی و جلب توجه در اینترنت است؟ اما به گفته فاکس، همسرش از رابطه او با تاشا ماری حمایت می‌کند و گاهی برای تهیه عکس‌های اروتیک (شهوانی) از عروسک برای رسانه‌های اجتماعی، ایده‌های خلاقانه‌ای هم پیشنهاد می‌دهد!

به نظر فاکس، دلیل محبوبیت این عروسک جنسی در رسانه‌های اجتماعی به جز ظاهر و کارکرد جنسی، بی‌باکی او در زندگی است؛ اگرچه از نظر فنی این عروسک زنده نیست: «[تاشا ماری] نمی‌گذارد این واقعیت که یک زن واقعی نیست، او را از لذت بردن از زندگی بازدارد.»

سال ۲۰۱۹ بود که تاشا ماری نخستین قرارداد کاری خود به عنوان سفیر محصولات «تایز بای تارا» (Tyes by Tara) را با این شرکت تولید لباس زیر زنانه و جواهرات امضا کرد. این عروسک بعد از آن، با چند شرکت‌ تولید پوشاک دیگر هم قرارداد بست.

نکته تحسین‌برانگیز درباره شخصیت این عروسک این است که او درآمد خود را به کارگران جنسی نیازمند اهدا می‌کند.

البته تاشا ماری تنها عروسکی نیست که در رسانه‌های اجتماعی مشهور و محبوب است؛ بهترین دوست او عروسک جنسی محبوب دیگری به نام آلیتا است که در اینستاگرام نزدیک به دو هزار دنبال‌کننده دارد.

صاحب این عروسک موقرمز فردی است که خود را به روزنامه نیویورک‌پست، اتومیک معرفی می‌کند. او آلیتا را در تابستان ۲۰۲۰ و بعد از طلاق و جدایی از همسرش، به قیمت یک هزار و ۷۰۰ دلار خریداری کرد.

به گفته اتومیک، این عروسک ۲۷ ساله و اهل پاریس است و با وجود اینکه در دسته عروسک‌های جنسی قرار می‌گیرد، مانند خود او دارای اعتقادات مذهبی مسیحی است و هیچ‌کدام از پست‌های او در رسانه‌های اجتماعی محتوای تحریک‌کننده یا شهوت‌برانگیز ندارند.

محبوبیت این عروسک‌ها بین کاربران فضای مجازی روزبه‌روز در حال افزایش است. یکی دیگر از نمونه‌های محبوب این عروسک‌های جنسی سلستینا است که در اینستاگرام، بیش از سه هزار مخاطب دارد.

صاحب این عروسک با نام تی‌اف‌ام، فردی اهل لس‌آنجلس است که در تلاش برای شناساندن عروسکش به دنیا، زخم‌های زیادی خورده است.

به گفته او که حدودا ۳۵ سال دارد، حتی اگر حساب کاربری یک عروسک جنسی در رسانه‌های اجتماعی محتوای جنسی هم نداشته باشد، باز هم ممکن است محدود یا بسته شود؛ اتفاقی که برای صفحه یوتیوب او با حدود ۲۰ هزار دنبال‌کننده رخ داد: «به نظرم واقعا جالب است که ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هر کس روش مخصوص به خود را برای زندگی دارد و آن را آزادانه به نمایش می‌گذارد؛ اما به عروسک‌های جنسی که می‌رسد، سروکله‌ خط قرمزها پیدا می‌شود.»

بیشتر از زندگی