مدونا، جولیا گارنر را برای بازی در فیلم زندگی خود انتخاب کرد

فیلم روزهای اولیه زندگی ملکه پاپ را با نظارت و رهبری خودش روایت می‌کند

انتخاب جولیا گارنر از طرف بسیاری از علاقه‌مندان مدونا تحسین شد-AFP

با روشن‌تر شدن فهرست بازیگران، یک قدم دیگر به ساخت فیلم زندگی ملکه پاپ نزدیک‌تر شدیم.

جولیا گارنر به‌احتمال‌زیاد چهره‌ای خواهد بود که به زندگی مدونای جوان روی پرده سینما جان خواهد بخشید.

نشریه ورایتی از قول منابع آگاه اعلام کرده است که جولیا گارنر بازیگر فیلم «اختراع آنا» پیشنهاد ایفای نقش مدونا را دریافت کرده است. پیشنهادی که به احتمال زیاد توسط مشاوران حرفه‌ای این بازیگر پذیرفته شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این فیلم که محصول «یونیورسال پیکچرز» خواهد بود روزهای اولیه زندگی این هنرمند اغلب بحث‌برانگیز و ملکه پاپ را با نظارت و رهبری خودش روایت می‌کند.

جدول زمانی تولید و سایر بازیگران اصلی هنوز مشخص نیست. از بازیگرانی که برای این نقش مدعی هستند می‌توان به فلورانس پوگ، الکسا دمی و اودسا یانگ اشاره کرد.

انتخاب صدای مناسب از انتخاب بازیگرها هم سخت‌تر است. طبق گزارش‌ها، این روند «طاقت‌فرسا» بود، زیرا این پروژه به یک خواننده و رقصنده ماهر نیاز دارد.

پس از اعلام این خبر، مدونا گفت که امیدوار است این فیلم «سفر باورنکردنی را که زندگی برای من به‌عنوان یک هنرمند، یک موسیقی‌دان، یک رقصنده - یک انسان که تلاش می‌کنم راهش را در این دنیا طی کند، منتقل کند.»

 او با اشاره به کارگردانی این کار گفت: «داستان‌های ناگفته و الهام‌بخش زیادی وجود دارد و چه کسی بهتر از من می‌تواند آن را تعریف کند.»

انتخاب جولیا گارنر از طرف بسیاری از علاقه‌مندان مدونا تحسین شد. این هنرپیشه آمریکایی، متولد ۱۹۹۴ است و بیشتر برای بازی در نقش روث لنگمور در مجموعه جنایی اوزارک نتفلیکس شناخته می‌شود. این نقش برای او دو جایزه امی و یک نامزدی جایزه گلدن گلوب داشت. جدیدترین حضور تلویزیونی او در مجموعه دیگری از نتفلیکس به نام «ساختن انا» بود که روایت یک کلاه‌برداری واقعی در ایالات‌متحده را روایت می‌کند.

 گارنر هیچ‌گاه جنجال‌های حرفه‌ای که مدونا در طول سال‌های فعالیت خود تجربه کرد را پشت سر نگذاشته است. اگرچه بازیگری مدونا تا حد زیادی با استقبال منفی منتقدان روبرو شده است اما مدونا در بیست‌وهفت فیلم بلند، ده فیلم کوتاه، سه نمایشنامه تئاتر، ده برنامه تلویزیونی و شانزده آگهی تبلیغاتی حضور داشته است.

بیشتر از فیلم