حضور ملکه در جشن تولد دختر شاهزاده هری و مگان

ملکه تاکنون لی‌لی‌بت را از نزدیک ندیده است

ساسکس ها قرار است روز جمعه سوم ژوئن در مراسم شکرگزاری در کنار ملکه حضور داشته باشند-instagram/alexilubomirski

ملکه بریتانیا در جشن تولد فرزند شاهزاده هری و مگان مارکل شرکت خواهد کرد. 

ملکه بریتانیا احتمالا یک رویداد مهم عمومی دیگر را از دست خواهد داد اما این بار نه به دلیل بیماری. مادربزرگ قرار است برای اولین بار با لی‌لی‌بت، دختر هری و مگان، ملاقات کند.

ملکه برنامه‌های خود را برای شرکت در اولین جشن تولد لی‌لی‌بت، دختر هری و مگان که به‌افتخار او نام‌گذاری شده، فاش کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملکه ۹۶ ساله رویداد ورزشی موردعلاقه‌اش، مسابقه سوارکاری روز شنبه چهارم ژوئن را از دست خواهد داد تا در روزی که نتیجه‌اش یک‌ساله می‌شود با او ملاقات کند.

ملکه تاکنون لی‌لی‌بت را که اولین سالگرد تولدش توسط هری و مگان در کلبه فراگمور در نزدیکی قلعه ویندزور برگزار شود، ملاقات نکرده است.

 شاهزاده هری و مگان مارکل قرار است در آخر هفته آینده حین برگزاری جشن چهار روزه سالگرد هفتادمین سال سلطنت (جوبیلی پلاتینیوم) ملکه در ملک فراگمور اقامت کنند.

ساسکس ها قرار است روز جمعه سوم ژوئن در مراسم شکرگزاری در کنار ملکه حضور داشته باشند.

ملکه شش ماه است که هرازگاهی از مشکلات حرکتی رنج می‌برد و از عصا استفاده می‌کند و دستیاران او تمام تلاش خود را می‌کنند تا برنامه‌ها را طوری مدیریت کنند که باعث خستگی ملکه نشود.

تا قبل از شیوع کووید-۱۹ ملکه تنها دو بار حضور در دربی را از دست داده بود؛ یک‌بار در یک سفر دولتی به سوئد در سال ۱۹۵۶ و دومین بار در چهلمین سالگرد روز دی ( ورود متفقین به خاک مناطق اشغالی در جنگ جهانی اول) در فرانسه در سال ۱۹۸۴.

ملکه و همسر فقیدش شاهزاده فیلیپ برای اولین بار پسر شاهزاده هری و مگان، آرچی را که اکنون دو ساله است در می ۲۰۱۹ در قلعه ویندزور دیدند.

بیشتر از زندگی